Менеджер з продажу логістичних послуг (сантехніка, інструмент, вентиляція)

ФТП, ТОВ

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 7 д. назад
Опис вакансіїКоманда FTP - це логістичний оператор, у складі якого 100+ талановитих та енергійних людей, які швидко та якісно організовують імпорт та експорт вантажів будь-яким транспортом по всій Земній кулі та надають послуги з митної, фінансової і контрактної логістики. З початку повномасштабного вторгнення і по сьогодення наш колектив, стрімко збільшився на 40%, а протягом року ми виконуємо більше ніж 9500 постачань.Ми маємо гарний офіс, майже в центрі Києва (приблизно 15 хвилин пішки від станції метро Лук'янівська або Дорогожичі), безперебійне електропостачання, інтернет та найсмачнішу каву. Забезпечуємо сучасними ІТ інструментами та менторською підтримкою на час адаптації.У цьому році компанія «Freight Transport Partner» відзначила 13 років свого існування. А щоб ми могли і надалі відзначати нові річниці, нам потрібен саме ти!Команда FTP розширює команду і шукає на постійну роботу менеджера з продажів логістичних послуг. Досвід роботи у сфері логістики від 1 року буде перевагою, але також, не менш цікаво - досвід роботи в товарній категорії з сантехнікою, інструмент, промислове обладнання, вентиляція.Основні обов'язки:
  • Продаж логістичних послуг для товарів сектору у В2В сегменті.
  • Активний пошук нових клієнтів.
  • Особисті зустрічі та проведення переговорів з клієнтами, відвідування виставок.
  • Підготовка комерційних пропозицій.
  • Укладання договорів з клієнтами.
  • Виконання плану продажів.
  • Ведення клієнтської бази.
  • Створення довгострокових довірливих відносин з клієнтами.
  • Підготовка та надання звітності про виконану роботу.
Вимоги:
  • Досвід продажів у B2B сегменті.
  • Досвід роботи у сфері логістики від 1 року та розуміння умов поставки INCOTERMS.
  • Досвід «холодних продажів» (не факт, що на цій посаді ви будете виконувати «холодні дзвінки», адже для цього у нас є інший відділ, але досвід з розширення клієнтської бази подібним методом, буде перевагою.
  • Вітається наявність клієнтської бази імпортерів В2В (в сегменті - сантехніка, інструмент, промислове обладнання, вентиляція).
  • Навички ведення успішних переговорів із замовником будь-якого рівня.
  • Вміння працювати із запереченнями.
  • Бажання досягати поставлених цілей.
  • Ефективний тайм менеджмент.
  • Вміння працювати в режимі багатозадачності.
  • Досвід роботи у CRM системі.
  • Позитивний настрій, уважність та доброзичливе ставлення до людей.
Переваги роботи з нами:
  • Ми зацікавлені у професійному та особистісному розвитку наших співробітників та всіляко заохочуємо колектив
  • Менторська підтримка від команди та керівника
  • Корпоративне навчання
Умови роботи:
  • Повна зайнятість
  • Графік роботи: з Понеділка по П'ятницю, з 9:00 до 18:00.
  • Обідня перерва триває 1 годину. Час обіду ви можете обрати самостійно, коли вам зручно, а саме з 12:00 до 14:30.
  • Затишний та комфортний офіс, неподалік ст. метро Дорогожичі або Лук'янівська.
  • Робоче місце обладнане всіма необхідними для роботи інструментами.
В нашій команді велика кількість співробітників, які почали свою кар'єру ще студентами 3−4 курсів та на сьогоднішній день досягли великих результатів в кар'єрному розвитку та самореалізації, як фахівці в сферах продажу логістичних послуг, організації перевезень, зовнішньоекономічної діяльності, митної справи, юридичного та фінансового напрямків.У нас ти знайдеш професійний та згуртований колектив, щиру та доброзичливу атмосферу в команді, досвідчених та відкритих до співпраці наставників, підтримку в роботі на всіх етапах співпраці.Якщо бажаєте прискорити нашу зустріч та погодити дату і час співбесіди, зв'яжіться зі мною через месенджери:Дарія тел.: (viber/ telegram)ВідгукнутисяТранспорт, логістика, 50-250 співробітників

work.ua