Community Manager
Done
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- 9 років досвіду міжнародної торгівлі
- контроль на кожному етапі: від фабрики до складу в Україні
- інструмент, який підсилює наших клієнті
- вищу освіту у сфері маркетинг, комунікації, ПР: але це може бути і спеціальною освітою у вигляді курсів в Projector, LABA
- досвід роботи у ЗЕД: якщо ти працював (ла) у відомих імпортерів - це буде великим плюсом
- сильні навички комунікації: ти пригягуєш людей, не соромишся першим (ою) знайомитись та заводити нові знайомства
- досвід побудови ком'юніті з нуля або продовжуєш його розвиток: будуєш спільноту навколо бренду від перших учасників до активної залученої аудиторії
- проактивність та вміння домовлятися: тобі доведеться ініціювати співпрацю з медіа, організаціями та партнерами
- високу навичку організації заходів: створюєш події, які роблять бренд живим та цінним для наших клієнтів
- стратегічне мислення: ти бачиш наперед кілька кроків і розумієш, як твої дії сьогодні формують сильну спільноту завтра
- рівень англійської мови бажано В1
- Провідна роль в організації камерних зустрічей: сніданки, воркшопи, networking з гравцями ринку фінансів, торгівлі, імпорту (Done Club): від ідей до реалізації. Ініціювання діалогу між клієнтами → формувати спільноту як нетворк. Формування списку лояльних клієнтів через залученість в наше комʼюніті → розвиток амбасадорів бренду. Наприклад, Done Club для клієнтів та українських імпортерів. Чи уяви співпрацю з KMBS, відомими асоціаціями (УАФІК, СУП), КМЕФ, тощо. Ти знаєш, як формувати спільноту навколо бренду
- Створювати івент-приводи та залучати експертів ринку. Ти можеш поговорити на різні теми навколо імпорту, дистрибуції, торгівлі. Тому зробити інтервʼю з відомими гравцями ринку - це той виклик, який тобі до вподоби. Зробити інтервʼю на камеру в тебе викликає захоплення, а не жах
- Допомогати в організації профільних виставок та партнерств Done. Спілкування з потенційними клієнтами на виставках.
- Координувати екосистему клієнтів Done. Координувати welcome-box. Відповідати за перший контакт → дати клієнту відчуття включеності в екосистему Done. Передача зворотного зв'язку від клієнтів: очікування, біль, інсайти. Допомога у створенні мікрокейсів та матеріалів для відділу продажів
- Запускати внутрішніх форматів. Ініціативи типу «Ком'юніті-дайджест» для клієнтів.
- Запускати та розвивати програми лояльності клієнтів.
- мотивація: рівень доходу обговорюється на фінальній співбесіді в залежності від твоїх побажань, навичок та досвіду
- команда партнерів, які працюють пліч-о-пліч заради досягнення мети
- комфортний дизайнерський офіс по вул. Солом'янська - БЦ Eleven
- гібридний формат роботи
- графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00
- оплачувані відпустки, лікарняні та додаткова матеріальна мотивація з нагоди сімейних свят і важливих для вас подій
- медичне страхування преміум-класу
- можливість бронювання
- hard/soft skills навчання та тренінги
- корпоративний транспорт від метро Олімпійська та парковка
- relax-кімната, смачна кава (а ще, у нас є власна бібліотека)
- тімбілдінги та корпоративи - відпочиваємо ми так само завзято, як і працюємо
- безпека співробітників в пріоритеті, тому маємо в БЦ облаштоване бомбосховище
work.ua