HR Manager, Business Partner (Operations)
Кромберг енд Шуберт Україна ЖУ, ТОВ
- Житомир
- Постоянная работа
- Полная занятость
- The mode of activities & specifics of production company with HC
- Experience in negotiations & cooperation with TU representatives could be of use (social & wellbeing/ health protection programs, etc).
- A team of 2 managers of respective subunits in subordination requires good planning & coaching skills, delegation experience & time management.
- HR Manager/Operations (business partner) is supposed to work full time at the company location in Zhytomyr.
- Great communication skill.
- Self-motivation & successful use of emotions to achieve high performance.
- Empathy towards others & stress resistance.
- Be able to translate new HR ideas into value & up-to-market practices.
- Assist in resolving complex or sensitive people management-related issues.
- Good analytical skills & tools knowledge.
- Knowledge of HR Tools for data analytics, & assessment methods.
- Knowledge/or practical application of Lean Management, REFA methods will be an advantage.
- Advanced user of Microsoft Office applications.
- 3+ years of experience in HR Management or Deputy HR manager position.
- Higher education in social science/HR management will be an advantage.
- English - B2 (upper-intermediate).
- Official employment with guaranteed vacations and sick leave;
- Timely payment of salaries and bonuses;
- Comfortable office, modern technical equipment;
- Free transportation to and from work (around the city);
- Free meals, coffee and tea;
- Comprehensive social benefits including health insurance, engaging corporate events, involvement into socially impactful initiatives of Zhytomyr;
- Планування персоналу та рекрутинг: Розробка та впровадження прогнозування та планування кадрів, з урахуванням потреб у виробництві та бюджету. Пошук і підбір кандидатів з необхідними навичками та організація ефективної адаптації нових працівників.
- Навчання та розвиток: Проведення точного та своєчасного аналізу потреб у навчанні (TNA) для розвитку функціональних, технічних та управлінських навичок співробітників відповідно до стратегічних потреб компанії.
- Плани кар'єри та спадкоємності: Координація та коригування процесів кар'єрного розвитку та планування спадкоємності для різних груп співробітників (для менеджерів/не менеджерів).
- Оцінка ефективності роботи працівників: Організація процесу регулярної оцінки роботи співробітників - допомога у чіткому формулюванні цілей і перевірка, наскільки вони їх досягають за ключовими показниками (KPIs).
- Комунікація та клімат в компанії: Підтримка позитивного іміджу компанії як бренду роботодавця, EVP (ціннісної пропозиції для співробітників). Забезпечення зрозумілої та ефективної внутрішньої комунікації, а також покращення досвіду співробітників на всіх етапах роботи в компанії.
- Управління винагородами та мотивація: Участь у розробці та впровадженні політик щодо винагороди та мотивації працівників.
- Управління змінами: Ініціація та управління змінами в операційних процесах та корпоративній культурі компанії в тісній співпраці з керівництвом.
- Компанія має понад 3000 співробітників, що потребує постійної підтримки в HR-діяльності.
- Необхідність прийняття рішень в умовах невизначеності та складних ситуацій.
- Досвід співпраці з профспілками та участь у програмах соціальної підтримки та охорони здоров'я будуть перевагою.
- Керівництво командою з 2 менеджерів відповідних підрозділів вимагає хороших навичок планування та коучингу, досвіду делегування та тайм-менеджменту.
- Позиція передбачає повний робочий день на виробничій локації в Житомирі.
- Відмінні комунікативні навички.
- Знання HR-інструментів для аналізу даних і методів оцінки.
- Здатність впроваджувати нові HR-ініціативи та застосовувати сучасні практики.
- Самомотивація та вміння ефективно управляти емоціями для досягнення високих результатів.
- Англійська мова на рівні B2 (upper-intermediate).
- Емпатія та стійкість до стресових ситуацій.
- Вміння допомагати вирішувати складні чи чутливі питання в управлінні персоналом.
- Добрі аналітичні здібності та знання інструментів аналізу даних.
- Досвід застосування Lean Management або методів REFA буде перевагою.
- Вільне володіння Microsoft Office.
- Досвід роботи на позиції HR-менеджера або заступника HR-менеджера від 3 років.
- Вища освіта в галузі соціальних наук або управління персоналом буде перевагою.
- Офіційне працевлаштування з гарантованими відпустками та лікарняними;
- Вчасна виплата заробітної плати та премії;
- Комфортний офіс, сучасне технічне забезпечення;
- Безкоштовний довіз на роботу та додому (по місту);
- Безкоштовне харчування, кава та чай;
- Соціальні бонуси: медичне страхування, цікаві корпоративні заходи, участь у соціально важливих проектах міста;
- Графік роботи: 8:30-17:00, субота та неділя вихідні.
- Анастасія:
- Світлана:
- Відділ рекрутингу:
]ВідгукнутисяМашинобудування, більше 1000 співробітників
work.ua