Інспектор з кадрів

Bilfinger

  • Львов
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 23 д. назад
Опис вакансіїBilfinger є однією з провідних світових консалтингових та інжинірингових компаній. Як член Bilfinger Group, ми є частиною потужної глобальної мережі з 30 000 співробітників, що пропонує широкий досвід у багатьох сферах. Інтегровані консультаційні та інженерні рішення світового рівня в поєднанні з професійним управлінням проектами та будівництвом, де б не знаходився клієнт.Наші послуги в Центральній та Східній Європі: Bilfinger у Центральній та Східній Європі охоплює всі етапи життєвого циклу проекту за чотирма міжнародними бізнес-напрямками: консультування, інжиніринг, інженерні процеси та консультування з управління проектами (PMC).Наші ринки: ми зосереджуємося на ринках промисловості, продуктів харчування та напоїв, (біо)фармації, нафти та газу, енергетики та комунальних послуг, нерухомості та інфраструктури, об'єднуючи спеціальні знання та міжнародний досвід, щоб пропонувати нашим клієнтам найкращі практичні рішення.Наші локації та люди: у нас є 12 офісів в Угорщині, Сербії, Чехії, Польщі, Румунії, Україні та команди будівельних майданчиків по всьому регіону. Bilfinger у Центральній та Східній Європі - це одна команда з 550 фантастичних колег, експертів у своїх сферах, готових ділитися знаннями та втілювати ідеї в життя. Нашою сильною стороною є багатопрофільна, віддана, досвідчена команда, яка прагне забезпечити успішне виконання потреб клієнтів.Ми шукаємо уважного та відповідального Інспектора з кадрів, який прагне розвиватися в міжнародному середовищі, має досвід роботи з кадровим діловодством та нарахуванням заробітної плати, і готовий підтримувати працівників у трудових питаннях та бенефітах компанії.Основні обов'язки:
  • Ведення кадрового діловодства відповідно до законодавства України (накази, договори, особові справи)
  • Підтримка HR-процесів: адаптація, переведення, звільнення
  • Підготовка та обробка даних для нарахування заробітної плати
  • Перевірка обліку робочого часу, лікарняних, відпусток
  • Робота з BAS та SuccessFactors (HRcules)
  • Ведення військового обліку
  • Супровід працівників по трудових питаннях та бенефітах компанії
  • Робота з внутрішніми процесами та електронним документообігом
Вимоги:
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років
  • Знання трудового законодавства України
  • Досвід роботи з HRM-системами
  • Впевнений користувач Excel та офісних програм
  • • Уважність до деталей, відповідальність, конфіденційність
  • Вміння працювати самостійно та в команді
Буде перевагою:
  • Знання англійської мови на рівні Intermediate
  • Досвід ведення військового обліку
  • Досвід роботи в міжнародній компанії
Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування та заробітна плата
  • Пакет соціальних бенефітів (медичне страхування, мовні курси, програми підтримки здоров'я)
  • Гнучкий графік роботи та можливість працювати дистанційно
  • Можливості для професійного розвитку
  • Дружню та підтримуючу атмосферу
  • Міжнародну та мультикультурну команду
ВідгукнутисяБудівництво, архітектура, дизайн інтер'єру, 50-250 співробітників

work.ua