Асистент директора з маркетингу

Хто ми?

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 д. назад
Хто ми?BTU Biotech company - украі?нськии? виробник мікробних і ферментних препаратів для сільського господарства.BTU - це 25 років досвіду, понад 500 працівників у групі компаній, власне виробництво та R&D Institute of Biotechnology.BTU - команда, яка створює інноваційні технології, на базі мікроорганізмів, що здатні допомогти виростити екологічно чистий продукт і зберегти високу врожайність. Ми віримо, що за біологізованим землеробством майбутнє та створюємо ту реальність, в якій хочемо жити.Наше виробництво знаходиться в м. Ладижин, Вінницька область.Центральний офіс розташований у с. Софіївська Борщагівка, Київська область.BTU має представництво у Німеччині.Більше інформації про нас за посиланнями: ;Також ми присутні у Facebook: та LinkedIn:Директор з маркетингу очолює мега-динамічну команду маркетингу, яка налічує 15 талановитих фахівців та фахівчинь.Запрошуємо асистента директора з маркетингу до нашої талановитої команди фахівців.Ставайте одним з нас і працюйте з українським hi-tech продуктом вже зараз :)Від вас:
  • Освіта закінчена вища: маркетинг, PR, менеджмент;
  • Знання основ маркетингу, ключових метрик та термінології;
  • Бажання розвиватись.
Hard skills:
  • Уміння організовувати процеси;
  • Досвід створення презентацій у таких програмах як Canva - буде плюсом.
Soft skills:
  • Структурованість мислення та системність у роботі;
  • Чесність і порядність - основні цінності в роботі;
  • Креативність і комунікабельність.
Чим ви будете займатись?
  • Збір даних про ринок, конкурентів і споживачів та аналіз трендів у галузі маркетингу
  • Управління проєктами: керування дедлайнами та виконанням маркетингових ініціатив згідно із планом;
  • Ведення обліку та контроль витрат на маркетингові проєкти, підготовка звітів про фінансові результати;
  • Взаємодія з іншими відділами для реалізації маркетингових ініціатив;
  • Підготовка матеріалів для презентацій та створення презентацій;
  • Виконання різних завдань, пов'язаних із діяльністю директора з маркетингу, таких як організація зустрічей, підготовка документів, протоколювання.
Від нас:
  • офіційне працевлаштування згідно усіх норм законодавства України;
  • робота в безпечному, із укриттям, центральному офісі с. Софіївська Борщагівка, ЖК Софія (15-20 хв. їхати від м. Житомирська та м. Теремки);
  • стандартний робочий день з 09:00 до 18:00 в офісі компанії;
  • прогулянка, під час обідньої перерви, парковою зоною сучасного ЖК;
  • зустрічі-планування на початку кожного тижня;
  • можливість працювати у команді однодумців та професіоналів;
  • участь у створенні крутих проєктів, якими можна пишатися;
  • можливість кар'єрно зростати та розвивати навички;
  • конкурентну заробітну плату вчасно і без затримок: ставка+премія, річні бонуси за результатами роботи;
  • сучасний ноутбук, який підтримує усі програми для створення презентацій та відео-контенту;
  • медичне страхування після 6 міс. роботи в компанії;
  • безкоштовна участь у корпоративних навчальних програмах;
  • участь у соціальних заходах, благодійних проєктах;
  • участь у зовнішніх тренінгах підвищення кваліфікації працівників;
  • English Speaking Club;
  • можливість придбати продукти компанії зі знижкою 30%.
Хутчіш направляйте своє резюме та до зустрічі на співбесіді :)Стандартний термін розгляду резюме - 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього часу означає що, на жаль, на сьогодні ми не готові Вам запропонувати вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних і, якщо відповідна вакансія з'явиться в майбутньому, то ми запропонуємо її Вам для розгляду.

Rabota