Адміністратор у благодійну організацію
Оперейшн Ейд, БО
- Николаев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Робота із запитами дітей та їхніх родин (прийом і перевірка документів, надання консультацій, вирішення організаційних питань), забезпечення якісного надання послуг відповідно до гуманітарних стандартів.
- Ведення документації: внутрішньої (вхідна/вихідна кореспонденція, акти, листи, договори), кадрової, звітної; підготовка щомісячних звітів (за шаблонами), зведення даних для керівника проєкту.
- Ведення обліку занять, реєстрація присутності дітей, оновлення даних у CRM-системі.
- Організація та координація щоденної роботи центру
- Виконання інших адміністративних доручень керівництва проєкту.
- Вища освіта.
- Досвід роботи від 1 року в адміністративній ролі, соціальній сфері, логістиці, гуманітарній організації або NGO.
- Впевнене володіння офісними програмами, вміння працювати з шаблонами документів і таблиць.
- Досвід роботи з CRM-системами - бажано.
- Вміння вести облік, документообіг, зберігати порядок у внутрішніх процесах.
- Готовність працювати у динамічному середовищі, оперативно реагувати на зміни.
- Відмінні організаторські та комунікативні навички, відповідальність, системність, уважність до деталей, вміння працювати у команді.
- Знання гуманітарних стандартів, дотримання етичних принципів.
- Вільне володіння українською мовою, англійська - бажано на рівні не нижче B1
- Офіційне працевлаштування, заробітна плата від 20 000 грн
- Роботу за строковим трудовим договором до 31.12.2025 р. з можливістю продовження.
- Випробувальний термін 1 місяць
- Графік: з понеділка по п'ятницю, 11:00-18:00, за необхідністю у сб 11:00-14:00.
- Щорічна оплачувана відпустка 24 календарні дні.
- Робота в команді професіоналів, які змінюють життя дітей на краще!
work.ua