Опис вакансіїВимоги:1.Відповідальність та організованість.2.Знання англійської мови (бажано на рівні для ділового листування та телефонних розмов).3.Досвід у сфері діловодства або адміністрування.4.Вміння швидко орієнтуватися та вирішувати робочі питання.5.Ініціативність і бажання розвиватися.Умови роботи:Графік роботи - з 9.00 до 18.00Офіс знаходиться в центрі Києва (біля Львівської площі)Дружня командаПерспективи розвиткуПерші 3 місяці випробувальний термін (оплачувальний, 25 000 грн./місяць)Обов'язки:1.Асистентування керівника.2.Менеджування офісу на базовому рівні (закупівлі та ведення бухгалтерії для офісу, комунікація з постачальниками послуг для офісу)3.Вести документообіг компанії: реєстрація, зберігання, контроль своєчасного виконання документів.4.Оформлення листів, довідок, наказів та презентацій.5. Брати участь у створенні інформаційних матеріалів (довідки, презентації, візитівки тощо).6.Зустрічати та супроводжувати відвідувачів, партнерів та клієнтів.7.Збирати та узагальнювати інформацію (у тому числі ринкову), готувати прості аналітичні матеріали (таблиці, короткі звіти).8.Шукати та перевіряти довідкову інформацію, необхідну для роботи керівника та команди.9.Вести ділове листування та телефонні розмови (англійською мовою; знання ще однієї іноземної мови буде додатковою перевагою).10.Контролювати електронну пошту, робочі профілі на спеціалізованих сайтах.11.Підтримувати комунікацію з усіма відділами компанії.ВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 10-50 співробітників