Керівник групи контакт-центру
Uklon
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- можливість мати управлінську відповідальність за команду з 15 спеціалістів контакт-центру, які працюють з вхідними дзвінками
- можливість прокачувати свою менеджерську експертизу за рахунок зеленого світла на використання всіх інструментів управління командою
- твоє місце тут, якщо ти хочеш: не просто «працювати з людьми», а прокачувати сильну команду
- можливість безпосередньо впливати на продукт «сьогодні» і бачити результат своєї роботи, вже «завтра»
- сучасний підхід до побудови процесів з використанням потужних IT рішень
- можливість прокачати свій skillset в роботі з ком'юніті експертів Uklon
- підтримку та реалізацію твоїх ідей та ініціатив
- занурення в культуру компанії, яка вважає кожного співробітника значущим і цінним
- регулярний performance & salary review
- контроль якості надання послуг: забезпечення відповідності процесів встановленим стандартам і високому рівню обслуговування
- сприяння розвитку співробітників: надання необхідної підтримки, індивідуального та командного зворотного зв'язку за результатами роботи
- аналіз складних кейсів: точковий розбір нестандартних випадків з метою пошуку ефективних рішень та запобігання подібним у майбутньому
- ведення звітності: підготовка щотижневої та щомісячної звітності по групі згідно зі встановленими стандартами і показниками ефективності
- виявлення зон для покращення: аналіз проблемних напрямів у роботі, формулювання цілей і розробка action plan щодо їх усунення
- аналіз тенденцій клієнтського досвіду на ринку та інтеграція найкращих практик у внутрішні процеси
- ознайомитись з продуктами, процесами та стандартами компанії
- опанувати всі інструменти які використовуються департаментом
- познайомитись з командою, провести регулярні 1:1, зафіксувати для себе інформацію про тіммейтів
- SLA - не менше 80%, CSAT - 4,8, AHT - 110 сек, QA - утримувати середній score по якості відповідей не менше 85%, відповідність годин до розкладу (Adherence) - 92%
- аналізувати звернення, групувати їх та знаходити шляхи оптимізації обробки звернень
- досвід роботи у контакт-центрі на позиції супервайзера (керівника групи) від 1-го року
- досвід у керуванні командами від 7 осіб: вміння планувати, організовувати та контролювати щоденну діяльність команди для досягнення ефективності та виконання стратегічних цілей
- знання стандартів клієнтського сервісу та метрик (CSAT, SLA, AHT), які будуть відображати ефективність роботи команди
- здатність до багатозадачності та ефективного тайм-менеджменту: вміння одночасно координувати кілька процесів без втрати фокусу на якості та дедлайнах
- практичні навички вирішення конфліктних ситуацій, уміння ефективно доносити команді важливу інформацію щодо змін та оновлень
- розвинуті аналітичні здібності
- навички ефективної співпраці з крос-функціональними командами
- знання англійської мови на рівні Pre-Intermediate
- графік плаваючий (кожному спеціалісту роблять власний графік на місяць вперед)
- days off зі збереженням винагороди: 20 на особисті потреби, ще 1 з нагоди дня народження, 10 через хворобу, до 8-ми за донацію крові
- внутрішній обмін знаннями, програми менторства та тренінги з розвитку soft та hard skills
- отримання профільних сертифікацій для ІТ-експертів
- корпоративна бібліотека та підписки на інформаційні ресурси
- персональний/командний бюджет на навчання
- корпоративні знижки та компенсація English lessons
- long-term навчання для керівників
- медичне страхування в Україні
- оплачувані сесії з психотерапевтами Pleso
- забезпечення своїх бійців в ЗСУ амуніцією та медикаментами
- гейміфікації, подарунки, розіграші та знижки від партнерів
- спортивні заходи та корпоративні тімбілдінги
- wellness programs (воркшопи емоційної підтримки)
- тижні масажу в офісі в Києві
- промокоди на поїздки з Uklon
- Uklon Football щотижня
- Uklon Online Yoga щотижня
- корпоративні знижки, часткова компенсація занять спортом
Uklon соціально відповідальний бізнес і входить в ТОП-10 найбільших донаторів на підтримку сил оборони та гуманітарні ініціативи серед українського бізнесу в секторі ІТ та телекомунікацій. Загальний обсяг фінансової підтримки та інвестицій Uklon, включаючи корпоративні внески компанії та благодійні внески засновників, в підтримку ЗСУ, волонтерських рухів, КСВ-проєктів та благодійних ініціатив, за період з січня 2022 року по липень 2025 року склав понад 230 мільйонів гривень. Також компанія є серед найвідповідальніших платників податків в ІТ-секторі, сплативши за результатами діяльності у 2024 році 680 мільйонів гривень податків.*Ми цінуємо кожен відгук і прагнемо надати зворотний зв'язок протягом 7 робочих днів. Якщо відповіді не було - не засмучуйся: просто цього разу метч із вакансією не відбувся.
Якщо не бачиш листа від нас - перевір, будь ласка, папку «Спам» чи інші вкладки пошти. Іноді наші відповіді потрапляють туди. Дякуємо, що обираєш Uklon. До зустрічі!Знайомся з майбутньою командою:
Rabota