Головний бухгалтер
Looqme
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Досвід роботи - від 3-х років бухгалтером підприємства на загальній системі оподаткування, платника ПДВ;
- Знання бухгалтерських програм. Досвід роботи в BAS, Медок, Вчасно;
- Знання бухгалтерського та податкового обліку, а також його успішне застосування в роботі;
- Бажання та вміння працювати в команді, висока працездатність та організованість, відповідальність, уважність до деталей - обов'язкові вимоги.
- Досвід успішної оптимізації роботи бухгалтерії через застосування сучасних інструментів роботи і шаблонізації документів і процесів;
- Досвід успішної взаємодії та побудові спільних процесів з відділами продажів, клієнтської підтримки;
- Досвід ведення ТОВ з наявністю операцій, що оподатковуються і неоподатковуються ПДВ;
- Досвід ведення операцій з нерезидентами України;
- Вміння працювати з договірною документацією;
- Досвід проходження перевірок державних органів;
- Англійська - Intermediate (B1) бажано, але не обов'язково.
- Забезпечення ведення бухгалтерського обліку, в тому числі необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов'язань, доходів та витрат, дотримуючись єдиних методологічних засад, установлених Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», з урахуванням особливостей діяльності компанії і технології оброблення облікових даних.
- Вибір форм бухгалтерського обліку підприємств компанії, оптимальної кількості юридичних осіб та систем їх оподаткування, в тому числі ФОПів компанії (на ФОП окремий бухгалтер)
- Відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій, забезпечення дотримання порядку оформлення та подання первинних документів для ведення обліку, в тому числі договірних. (окрім операції з необоротними активами, постачальниками, банківських операцій - на єдинниках це робить окремий бухгалтер)
- Забезпечення складання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та податкової звітності підприємств, іншої бухгалтерської і статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку у відповідні органи.
- Забезпечення вчасного перерахування податків та зборів, передбачених законодавством.
- Забезпечення правильного оформлення та своєчасного проведення розрахунків з постачальниками
- Щомісячне планування фінансових ресурсів та їх розподіл по юридичним особам компанії для вчасної сплати податків, оплати послуг офіційних постачальників, виплати зарплати.
- Щорічне складання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності підприємств, іншої бухгалтерської і статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку у відповідні органи (на єдинниках робить інший бухгалтер).
- Забезпечення та здійснення розрахунків з заробітної плати та інших виплат, правильне нарахування і переказ податків, зборів та страхових внесків у державний та місцеві бюджети, у соціальні фонди по всім нашим юрособам.
- Участь в автоматизації процедур та процесів компанії. Впровадження електронного документообігу.
- Супровід компанії під час будь-яких перевірок будь-яких державних органів.
- Консультування та супровід ФОП у випадку нетипових питань та форс-мажорів, в тому числі блокування, штрафів тощо.
- Організація кадрової роботи юридичних осіб компанії.
- Повний робочий день, з 09:00 до 18:00 пн-пт
- Робота в офісі або гібридний формат, на ваш вибір. Наш офіс обладнаний генератором та безперебійним інтернетом, знаходиться на Подолі, 5 хв. від м.Контрактова площа.
- Безліміт оплачуваних відпусток та лікарняних
- Можливість брати участь у корпоративній програмі Wellbeing та отримувати компенсацію за навчання/спорт/майстер-класи та навіть масаж
- Робота в команді професіоналів у атмосфері взаємопідтримки, з найкращою СЕО, Оксаною Кононовою :)
- Онлайн зустріч з СЕО (~40 хв тривалістю).
- Перевірка рекомендацій з попередніх місць роботи, за вашою згодою.
- Обов'язково від нас фідбек або пропозиція початку роботи протягом 7 робочих днів після зустрічі.
work.ua