Бренд-менеджер (додатковий асортимент)

Дюна-Веста

  • Львов
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Опис вакансіїНаціональний виробник - компанія «DUNA» оголошує про відкриття вакансії бренд-менеджера (напрямок білизна, одяг для сну та відпочинку)Якщо ви впевнені у своїх маркетингових навичках щодо роботи у виробничій компанії і володієте:
  • здатністю швидкої орієнтації на ринок і адаптації маркетингових стратегій до мінливих умов ринку.
  • досвідом реалізації маркетингових стратегій, що забезпечують реальні результати та перевищення поставлених цілей.
  • розумінням, що маркетинг - це не лише бюджет на рекламу і продукти нові, але й виконання планів продажів, побудова довгострокових відносин з клієнтами та створення позитивного іміджу бренду.
  • комунікаційними навичками для ефективної взаємодії з внутрішніми та зовнішніми стейкхолдерами на всіх рівнях.
  • лідерськими якостями та здатністю мотивувати до досягнення спільних цілей.
Якщо Ви креативні, аналітичні, орієнтовані на результат і готові до нових викликів, ми будемо раді запропонувати Вам:
  • стати частиною команди бренду DUNA і брати участь у створенні українського продукту європейської якості.
  • можливість реалізувати свої амбітні ідеї та проекти.
  • офіційне працевлаштування та соціальний пакет згідно КЗпП.
  • оплату праці, що складається зі ставки та мотиваційної складової за досягнення результатів.
  • можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання.
  • корпоративні знижки на продукцію бренду DUNA
Основні завдання і обов'язки:
  • розробляти та впроваджувати стратегію позиціювання бренду на ринку.
  • формувати унікальну пропозицію, яка відрізнятиме нас від конкурентів
  • аналізувати ринок, виявити нові можливості та тренди
  • управляти повним життєвим циклом продуктів: від ідеї до реалізації та виходу на ринок, розробляти плани просування
  • прогнозувати споживчий запит та формувати плани продажу і пропозиції.
  • співпрацювати з іншими підрозділами для досягнення спільних цілей
Вимоги та очікування від кандидата:
  • вища освіта в галузі маркетингу, менеджменту або схожих напрямках.
  • досвід роботи на аналогічній посаді не менше 3-х років (досвід роботи у виробничій компанії буде перевагою).
  • глибоке розуміння принципів брендингу та маркетингу.
  • наявність успішних проектів в маркетингу (готовність показати проекти і представити рекомендації з попередніх місць роботи)
  • багатозадачність, структурність, зібраність та відповідальність
  • ініціативність, високий рівень комунікативних навичок
  • навички ефективної презентації
  • рівень володіння англійською мовою на рівні В1, В2
  • вільне володіння пакетом офісних програм.
ВідгукнутисяЛегка промисловість, 250-1000 співробітників

work.ua