Керівник департаменту обслуговування клієнтів

DTEK

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 д. назад
Опис вакансіїДТЕК Мережі - провідна енергетична компанія України,Співробітники Компанії щоденно забезпечують у домівках українців світло та комфорт, а підприємства - можливістю працювати та розвиватися.Ми у пошуках Керівника департаменту обслуговування клієнтівЗ нами Ви отримаєте :
  • Офіційне працевлаштування, гідну заробітну плату та премію за результатами роботи ;
  • Оплачувані відпустки та лікарняні;
  • Медичне страхування після випробувального терміну;
  • Навчання в Академії ДТЕК (он-лайн курси, аудиторні тренінги, майстер-класи, закриті клуби, професійні спільноти);
  • Енергійну та доброзичливу команду
Будемо раді бачити у команді, якщо Ви маєте:
  • Досвід управління клієнтським сервісом у компаніях із широким спектром каналів обслуговування від 5 років.
  • Досвід вибудовування унікальної системи обслуговування клієнтів (бажано мати досвід впровадження CRM системи).
  • Досвід побудови системи управління клієнтським досвідом, проведення досліджень клієнтської задоволеності (CSI).
  • Досвід побудови клієнтських шляхів.
  • Досвід управління каналами взаємодії з клієнтами, персоналом, оптимізації потоків, автоматизації процесів обслуговування кол-центрів, центрів обслуговування, електронних каналів обслуговування, письмовими зверненнями та розвитком цифрових каналів.
  • Лідерський mindset. Вміння надихати та вести за собою команду.
  • Вміння вибудовувати ефективну роботу підрозділів обслуговування за умов віддаленості команд та офісів.
  • Готовність працювати в умовах трансформації та стислих термінів.
  • Відмінні комунікативні та презентаційні навички, звітність на рівні СEO.
  • Вміння розставляти акценти, структурувати інформацію та доносити свої ідеї, досягати результату підлеглих.
  • Готовність до відряджень та роботи в полях.
  • Вільне володіння розмовною та письмовою англійською мовою Вашими основними завданнями будуть:
  • Розробка стратегії управління клієнтським досвідом та роботи зі зворотним зв'язком від клієнтів.
  • Організація впровадження стратегії управління клієнтським досвідом та організація процесу управління ініціативами покращень у компанії.
  • Розвиток клієнтоцентричної культури в компанії за рахунок регулярної комунікації успіху всередині компанії та з клієнтами.
  • Розробка довгострокової стратегії розвитку обслуговування у контактних центрах, центрах обслуговування, онлайн каналах, соціальних мережах, центрах розгляду скарг.
  • Організація роботи команди з уніфікації бізнес-процесів обслуговування, крос-функціональної взаємодії з іншими підрозділами.
  • Ініціювання проектів розвитку обслуговування у компанії.
  • Визначення, затвердження та контроль виконання КРІ усіх підпорядкованих відділів.
  • Аналіз статистичних даних та формування висновків, встановлення причинно-наслідкового зв'язка. Ініціювання проєктів покращення клієнтського сервісу.
  • Побудова системи аналітичної звітності, що дозволяє контролювати ефективність процесів.
  • Операційне керівництво департаментом.
  • Формування бюджету департаменту.
Очікуємо на Ваші резюме з побажаннями щодо заробітної платиНаправляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на використання Ваших персональних даних компанією ДТЕК в рамках чинного законодавства України. Компанія ДТЕК гарантує конфіденційність звернень та переговорного процесу при відборі кандидатів на вакансію.Звертаємо Вашу увагу, що зворотний зв'язок за результатами розгляду на вакансію надається протягом двох тижнів в разі позитивного рішення по Вашій кандидатурі.Наша енергія несе людям світло та затишок!ВідгукнутисяЕнергетика, більше 1000 співробітників

work.ua