Начальник відділу збуту (виробництво скотчу)

ПП Екопрінт, ТОВ

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 25 д. назад
Група Компаній INVESTPACK - український лідер у сфері виробництва пакувальних матеріалів та клейких стрічок, який забезпечує бізнеси надійною продукцією для пакування, брендування та логістики в пошуках кандидата на вакансію НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ, м. Київ, вул. Красилівська, 5 (м. Голосіївська)Ознайомитись з продукцією:
,Кого ми шукаємо:Системного керівника, який не просто керує продажами, а будує процеси: від аналітики до оформлення замовлень. Людину, яка знає 1С як свої п'ять пальців, вміє структурувати інформацію і перетворювати її на стандарти.Мета ролі: Організація та удосконалення ефективної системи внутрішніх процесів продажів, обробки замовлень та аналітики, що забезпечує стабільне зростання, якість сервісу та масштабування бізнесу.Основні обов'язки:
  • Розвиток продажів:
  • Виконання плану продажів по існуючій клієнтській базі.
  • Тактичне та стратегічне планування продажів.
  • Участь у тендерах, виставках, переговорах з ключовими клієнтами.
  • Робота з рекламаціями
  • Організація та адміністрування процесів:
  • Організація, контроль дотримання та постійне удосконалення існуючих стандартів роботи: оформлення замовлень, супровідної документації, договірна робота, звітність, тощо.
  • Контроль повного циклу обробки замовлень: від заявки до відвантаження, ціноутворення.
  • Управління закупівлею етикеток, наклейок, супутніх матеріалів.
  • участь у формуванні замовлення сировини для виготовлення готової продукції
  • Створення внутрішніх регламентів та інструкцій для відділу продажів.
  • Аналітика та звітність:
  • Глибокий аналіз клієнтської бази, та формвардів продажів в розрізі асортиментної матриці (АВС/XYZ класифікація).
  • Формування планових показників продажів для бюджету компанії.
  • Робота зі звітами в 1С УПП (продажі, залишки, дебіторка).
  • Аналіз цінової політики конкурентів та ринкових трендів.
  • Управління командою:
  • Щоденний контроль роботи менеджерів.
  • Підбір, адаптація та навчання персоналу.
  • Адміністрування CRM-системи (КОММО).
Вимоги до кандидата:
  • Досвід на аналогічній посаді - від 2 років у B2B-продажах у виробничих чи крупних торгівельних компаніях.
  • Впевнене володіння 1С (УПП), CRM-системами та Excel
  • Системне мислення, уважність до деталей, високий рівень самоорганізації
  • Навички управління командою, ведення переговорів та укладання угод
  • Цілеспрямованість, відповідальність, орієнтація на результат
Ми пропонуємо:
  • Роботу в стабільній виробничій компанії.
  • Можливість впливати на процеси та будувати систему «з нуля».
  • Конкурентну заробітну плату: на випробувальний термін - до 80000,00, після - ставка + % з можливим доходом від 100 000,00 грн. Прозора система бонусів, що дозволяє впливати на свій дохід.
  • Комфортний офіс біля метро Голосіївська (м. Київ, вул. Красилівська, 5).
  • Графік роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00.
  • Повна програма адаптації, підтримка та постійне навчання.
  • Компенсацію витрат на авто (амортизація, паливо) та корпоративний мобільний зв'язок.
  • Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії, бронювання.
Готові приєднатися до INVESTPACK?Надсилайте ваше резюме із зазначенням бажаного рівня заробітної плати на e-mail: hr@investpack.comКонтактна особа: Cвітлана, +38 (067) 6184028 (Viber, Telegram, WhatsApp)Надсилаючи резюме, Ви даєте згоду на обробку персональних даних відповідно до законодавства України. Ми зв'яжемося з вами протягом двох тижнів у разі успішного розгляду вашої заявки.

Rabota