Адміністратор рецепції

Європан, ТОВ

  • Киев
  • 21 000-23 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Опис вакансіїВимоги:
  • Досвід роботи офіс-менеджером, секретарем, адміністратором або у сфері клієнтського сервісу буде перевагою.
  • Впевнений користувач ПК (MS Office, електронна пошта, Google Docs, IP-телефонія, офісна техніка).
  • Вміння чітко та грамотно спілкуватися українською мовою (англійська буде плюсом).
  • Організованість, відповідальність, уважність до деталей.
  • Стресостійкість та ввічливість у роботі з клієнтами і колегами.
Обов'язки:
  • Прийом та обробка вхідних дзвінків: ввічливе вітання, з'ясування мети дзвінка, перенаправлення до відповідного відділу/спеціаліста.
  • Фіксація дзвінків та повідомлень у внутрішніх системах (за встановленими правилами).
  • Контроль своєчасного донесення інформації керівництву та співробітникам.
  • Організація прийому відвідувачів: зустріч, реєстрація, інформування відповідальних осіб.
  • Виконання доручень адміністратора/начальника відділу, пов'язаних з господарськими та офісними потребами.
Підтримка порядку на робочому місці та контроль за дотриманням корпоративних стандартів у зоні рецепції/офісу.Ми пропонуємо:
  • Комфортні умови праці.
  • Навчання та підвищення кваліфікації.
  • Графік роботи Пн-Чт з 8.30 до 17.30 Пт - з 8.30 до 16.30
ВідгукнутисяМашинобудування, 250-1000 співробітників

work.ua