Бренд-менеджер (алкоголь)
АВ, Торговий Дім
- Днепр
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Стратегічне планування розвитку торгових марок;
- Формування асортиментної політики, ціноутворення, політики збуту;
- Створення і виведення на ринок нових продуктів, що включає: пошук ніші, розробку позиціонування, визначення функціональних та емоційних переваг продукту, розробку дизайну;
- Синхронізація плану розвитку бренда з трейд-маркетинговими ініціативами, аналіз ефективності;
- Розробка маркетинг-міксу для просування торгових марок, пошук рішень для максимізації рівня прибутковості;
- Досвід роботи від 2 років на посаді бренд-менеджера/продакт-менеджера у великих торгово-виробничих українських і міжнародний FMCG компаніях;
- Розуміння принципів формування та позиціонування асортиментної політики, цінового сегментування;
- Вміння працювати з великими обсягами даних;
- Досвід розробки комплексу маркетингових ініціатив для просування продуктів;
- Конкурентну заробітну плату;
- Офіційне працевлаштування;
- Програми навчання;
Rabota