Менеджер підтримки call-центру інтернет-магазину

MTA, мережа магазинів цифрової техніки

  • Черновцы
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 д. назад
Опис вакансіїГоловний акцент у роботі Менеджера підтримки - це консультація та інформування клієнтів щодо їх замовлень. Максимально проста посада у навчанні, швидка до опанування.Чому тобі підходить саме ця вакансія?:
  • ти відкритий до спілкування, можеш швидко зорієнтуватись щодо запиту клієнта та знайти відповіді на запитання
  • шукаєш першу роботу, де попередній досвід не потрібний
  • графік надає можливість поєднувати роботу з навчанням
Працюючи у call-центрі МТА ти отримаєш:
  • професійне та якісне навчання в Академії знань з оплатою 10 000 грн (1 місяць)
  • ставку 17 000 грн, з виплатою 2 рази на місяць
  • премію у розмірі 2 500 грн за виконанні показники
  • графік: Пн-Пт 9.00−15.00, 15.00−21.00. Сб-Нд - один день вихідний (на вибір), інший день з 12.00 по 19.00
  • повністю облаштоване робоче місце у сучасному офісі
  • колектив - молодь, які обожнюють різноманітні активності та заходи (а ми радо їх організовуємо:))
  • подарунки та заохочення, особисті знижки на усі товари МТА, навчання та розвиток
📞 Зв'яжись з нами:/ Телефон: ,Відповідаємо за 1−2 дні.ВідгукнутисяРоздрібна торгівля, 250-1000 співробітників

work.ua