
Начальник відділу розрахунків за матеріально-технічними ресурсами
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- офіційне працевлаштування у найбільшій нафтовидобувній компанії країни;
- своєчасну виплату заробітної плати на конкурентному рівні;
- оплачувану щорічну (24-и дні) та додаткову (до 7-и днів) відпустку;
- лікарняний та медичне страхування (організація невідкладної допомоги, медикаментозне забезпечення, огляди в державних та приватних клініках та інше);
- програму лояльності для всіх співробітників зі знижками на пальне, товари магазинів та кава-корнерів АЗК;
- мат. допомога до відпустки з 2-го року роботи та у різних життєвих обставинах, виплата до професійного свята та мобілізованим співробітникам;
- затишне та смачне кафе на території офісу;
- комфортний офіс в центрі міста, з обладнаним сховищем та генератором.
- консолідація та управління платежами: організація та контроль процесу консолідації всіх платежів; формування та затвердження платіжних реєстрів, забезпечення їх своєчасної подачі та виконання; моніторинг виконання оплат; управління платіжною дисципліною, відстеження графіків платежів та контроль їх дотримання;
- аналіз та контроль двостороннього виконання договірних зобов'язань: аналіз виконання умов договорів; контроль закриття договорів та координація дій з ініціаторами договорів; виявлення відхилень від договірних умов та ініціювання заходів з їх усунення; контроль нарахування та стягнення штрафних санкцій за порушення договірних зобов'язань контрагентами;
- управління дебіторською та кредиторською заборгованістю (на консолідованому рівні): моніторинг та аналіз загального стану дебіторської та кредиторської заборгованості компанії; розробка та впровадження заходів щодо попередження зростання та мінімізації проблемної заборгованості; підготовка консолідованої інформації та звітності щодо стану заборгованості;
- автоматизація та оптимізація процесів розрахунків: виявлення та аналіз «вузьких місць» у поточних процесах взаєморозрахунків; розробка, впровадження та супровід проектів з автоматизації фінансових операцій та обліку; ініціювання та реалізація нових бізнес-процесів для підвищення ефективності та прозорості розрахунків; контроль результативності впроваджених змін;
- формування аналітичної звітності та прогнозування: підготовка регулярної аналітичної звітності щодо ефективності взаєморозрахунків, виконання платіжних зобов'язань та стану договірної роботи; надання даних для складання прогнозів платежів компанії та фінансового плану; аналіз відповідності фактичних показників до прогнозних та підготовка рекомендацій;
- керівництво відділом та виконання доручень: організація роботи відділу, розподіл завдань, контроль їх виконання підлеглими працівниками, а також своєчасне та якісне виконання доручень безпосереднього керівника та керівництва вищого рівня.
- вища економічна освіта (фінанси, облік і аудит, економіка підприємства, тощо);
- практичний досвід користування MS Office (Excel, Word, Power Point);
- досвід роботи в системах ERP;
- вміння працювати з великими обсягами інформації;
- впорядковані документи, а саме наявний військово-обліковий документ згідно діючого законодавства, паспорт (непротермінований) та інші.
work.ua