Івент-менеджер

Apgrade

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 д. назад
Опис вакансії📍 Хто ми?Apgrade Hotels Group - керуюча компанія, що спеціалізується на подобовій та довгостроковій оренді, готельному розміщенні та корпоративному житлі.Наша компанія спеціалізується на наданні різноманітних готельних послуг, пропонуючи високоякісне обслуговування, що відповідає унікальним потребам кожного клієнта. На сьогоднішній день ми маємо 12 готелів та ще 2 в процесі запуску.📊 Наші масштаби:240 000+ задоволених клієнтів;250+ співробітників у команді;11+ років на ринку;📌Наразі ми у пошуку найкращого івент-менеджера для нашої команди.Ми чекаємо на тебе, якщо ти:
  • Маєш досвід в організації івентів (бізнес -форумів, виставок, фестивалів) від 2 років);
  • Маєш успішний досвід у веденні переговорів, презентацій, розробці концепції події;
  • Вмієш формувати бюджет, рахувати і контролювати;
  • Знаєш, що таке тайм-менеджмент, маєш емпатію до клієнтів;
  • Вмієш планувати, організовувати та координувати процеси, домовлятися, запобігати та вирішувати можливі конфлікти;
  • Вмієш працювати в команді та координувати роботу різних служб;
  • Маєш відмінні організаторські здібності, вмієш працювати в багатозадачному режимі;
  • Впевнений користувач ПК, знання MS Office, Excel, Google Docs;
  • Бажане знання CRM-систем та досвід роботи з календарями подій;
  • Знання іноземної мови (англійської) - буде перевагою.
Що ти будеш робити:
  • Організовувати івенти від ідеї до реалізації (конференцій, весіль, корпоративів, банкетів тощо) на базі готелів;
  • Вести комунікаціюз усіма партнерами, підрядниками та іншими, хто має відношення до події;
  • Спілкування з клієнтами для уточнення вимог до подій, формування пропозицій та супровід клієнта на всіх етапах підготовки;
  • Делегувати обов'язки, розподіляти навантаження та координувати роботу співробітників та партнерів (ведучі, декоратори, фотографи, технічне забезпечення тощо).;
  • Взаємодіяти з усіма внутрішніми підрозділами готелю (ресторан, кухня, обслуговування, прибирання, технічна служба);
  • Контролюватитаймінги, слідкувати, щоб все було все в балансі;
  • Збирати фідбек і аналізувати ефективність - з цифрами, висновками, ідеями на майбутнє;
  • Розробляти таймлайнів, контролювати дотримання бюджету події;
  • Вести фінансову звітность по івентах, аналізувати ефективності проведених заходів;
  • Займатись просуванням івент-послуг готелів спільно з маркетинговим відділом.
Що ми пропонуємо:
  • Графік роботи - повний/гібридний 5/2;
  • Заробітна плата - ставка 30 000 грн +бонуси;
  • Дотримання всіх соц. гарантій по КЗпП;
  • Новий комфортний офіс недалеко від ст.м.Олімпійська / ст.м.Палац Спорту;
  • Приємний та дружній колектив.
Докладніше про нашу компанію можна прочитати тут - a Якщо маєш бажання зростати разом із нами welcome! та Чекаємо на твоє CVВідгукнутисяГотельно-ресторанний бізнес, 50-250 співробітників

work.ua