Менеджер інтернет-магазину

Arch.Clock

  • Карьерное, Херсонская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Опис вакансіїВакансія: Менеджер інтернет магазину ARCH-CLOCK.COM.UAІнтернет-магазин ARCH-CLOCK.COM.UA - лідер в своїй ніші, що спеціалізується на продажу якісних годинників від відомих брендів та мікробрендів, пропонуючи широкий асортимент на будь-який смак.Шукаємо відповідального та комунікабельного працівника в команду інтернет-магазину ARCH-CLOCK.COM.UA, який допомагатиме клієнтам обрати ідеальний годинник, професійно супроводжуватиме їх під час замовлення та збільшуватиме продажі через активні консультації.Що отримуєш ТИ: * Гарантована ставка 17000 грн;
  • Додатково у Тебе будуть % від продажу та бонуси за рахунок виконання KPI;
  • Реальна середня зарплата через 2 місяці роботи - близько 25000 грн, бо ми завжди гарантуємо потік трафіку;
  • Є реальний кейс, коли співпрацюючи з нами лінійний менеджер отримав 48000 грн;
  • Пн-Сб, з 9:30 до 19:30 (неділя - вихідний або чергування та підміна за домовленістю з колегами). Повністю віддалений формат роботи;
  • Ми шукаємо ініціативну людину, якщо у Тебе буде ідея як покращити якийсь процес - ми обов'язково дамо Тобі її реалізувати;
  • Всі переробки оплачуються. Це може бути часова переробка або додаткові спілкування з клієнтами в інших месенджерах;
  • Показуючі круті результати Ти зможеш стати керівником відділу;
  • Ти власними руками можеш залучити всі інстументи, які знаєш. Це надасть Тобі кар'єрне та професійне зростання.
Тобі все підходить? Круто, залишай резюмета заповни форму і ми обговоримо деталі.Ми готові розглянути кандидата з мінімальним досвідом роботи, але важливо, щоб Ти все ж таки виконував/ла схожі задачі: * Консультування клієнтів телефоном та у всіх месенджерах (Telegram, Viber тощо).
  • Активний допродаж у спілкуванні з клієнтами (за кожен ефективний допродаж передбачено бонус або відсоток).
  • Робота з CRM-системою: обробка нових заявок, контроль статусів замовлень, дзвінки для уточнення деталей.
  • Вирішення гарантійних питань:
  • аналіз фото/відео від клієнта,
  • попереднє визначення доцільності передачі у сервіс;
  • консультування щодо налаштування моделей.
5. Підбір альтернатив: якщо потрібної моделі немає в наявності - вміти запропонувати відповідну заміну.6. Підтримка зв'язку через електронну телефонію - потрібен стабільний, швидкий інтернет.7. Участь у розвитку нових каналів продажів - за кожне успішне замовлення, яке прийшло з нового джерела, передбачено бонус.8. Контроль замовлень через срм, та сповіщати клієнта, якщо товар на пошті довго чекає (також передбачені бонуси за виконання задачі)9. Вміти вести чітке-толерантне спілкування та продавати.Ми були чесні у вакансії і дуже хотіли зацікавити Тебе, якщо Ти підходиш під критерії - будемо один одному корисні - залиш своє резюмета заповни форму.Форма для вакансії:Сайт:Instagram:Tiktok:ВідгукнутисяРоздрібна торгівля, 10-50 співробітників

work.ua