Адміністратор магазину
Prego
- Черновцы
- Постоянная работа
- Полная занятость
- досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;
- досвід управління персоналом (зокрема відбір, формування команди, навчання);
- знання технік продажів та основ мерчендайзингу;
- організаторські та аналітичні здібності, активність, стресостійкість, орієнтація на досягнення результату.
- організація виконання планових показників мережі;
- формування тижневої, місячної, сезонної, річної звітності у розрізі KPI магазинів та товарної аналітики.
- контроль над виконанням стандартів обслуговування;
- аналітика продажу (оптимізація залишків товару на складі, робота з асортиментом).
- аналітика кількісних та якісних показників;
- підбір, навчання та управління персоналом.
- офіційне працевлаштування;
- високий рівень з/п;
- можливість особистісного та професійного зростання.
Rabota