Офіс-менеджер

АЙСТЕКО, ООО

  • Белая Церковь, Киевская Область
  • 12 000-16 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 ч. назад
ТОВ «АЙСТЕКО» - торгово-виробнича компанія лідер з постачання та продажу холодильного та кліматичного обладнання в Україні, запрошує на позицію: "Офіс-менеджер (помічник керівника)"АЙСТЕКО - охолоджує процеси, але розігріває можливості!Шукаємо активну людину, професіонала, яка готова розвиватися і вдосконалюватися разом з Компанією. У нашій родині завжди раді талановитим і наполегливим! Тож якщо ти ініціативний, уважний до деталей, відповідальний і шукаєш розвитку - приєднуйся!Очікуємо від тебе:
  • Вища освіта.
  • Знання основ діловодства, ведення документообігу компанії.
  • Досвідчений користувач 1С; CRM; MS Office, (Word, Excel, Outlook).
  • Знання англійської мови на базовому рівні.
  • Високий рівень комунікабельності.
  • Відповідальність, відкритість.
В нашій команді ти будеш:
  • Робота з вхідною, вихідною кореспонденцією.
  • Робота в бухгалтерській програмі BAS (1С) (виписка та контроль документів, товарних запасів, розрахунки з контрагентами, касові операції, банківські операції тощо)
  • Внесення первинних документів, створення наказів директора
  • Підготовка звітів з палива.
  • Контроль за документообігом компанії.
  • Формування та відправка листів поштою.
  • Інформаційні розсилки: свята, вихідні, ДР співробітників, події в житті компанії
  • Помічь керівнику в різних дорученнях.
Ми з радістю тобі надамо:
  • Зручне розташування офісу.
  • Облаштоване комфортне робоче місце.
  • Динамічну і цікаву роботу в компанії що активно розвивається.
  • Офіційну, білу зп, та офіційне працевлаштування.
  • Графік роботи 5/2, з 09:00 до 17:30;
  • Кава/чай
Посилання на соціальні мережі Instagram, FB, вітаються. Чекаємо ваших резюме!Резюме надсилайте з бажаним рівнем з.п.Звертаємо вашу увагу, що зворотний зв'язок за результатами розгляду на вакансію відбувається протягом двох тижнів у разі позитивного рішення щодо вашої кандидатури.

Rabota