
Оператор служби підтримки зі знанням турецької мови
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Надання консультаційної допомоги з технічних і фінансових питань через чат та електронну пошту;
- Ознайомлення користувачів з продуктами компанії, їх характеристиками, актуальними акціями та пропозиціями;
- Високий рівень володіння турецькою мовою (від B2)
- Уважність до деталей і вміння працювати з великими обсягами інформації;
- Комунікабельність;
- Високий рівень самоорганізації;
- Чудову можливість для старту кар'єри;
- Навчання, розроблене під наш продукт;
- Щомісячні бонуси за результатами роботи;
- L&D центр з курсами для співробітників і ТОП менеджерів, програму ротації;
- Self - learning бібліотеку, доступ до платних курсів;
- Дисконтну програму Evoplay;
- Групові обговорення і індивідуальні сесії з психологом.
Rabota