Оператор служби підтримки зі знанням турецької мови

Evoplay

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 21 ч. назад
EvoPlay - міжнародна IT компанія, провідний розробник програмних продуктів та комплексних рішень для ігрової індустрії.Наразі у нас відкрито позицію Оператора служби підтримки. Даний спеціаліст працює у Департаменті підтримки користувачів контакт-центру компанії та відповідає за віддалену взаємодію з користувачами.Обов'язки:Підтримка користувачів:
  • Надання консультаційної допомоги з технічних і фінансових питань через чат та електронну пошту;
  • Ознайомлення користувачів з продуктами компанії, їх характеристиками, актуальними акціями та пропозиціями;
Взаємодія з іншими департаментами компанії:Передача запитів щодо технічних і фінансових питань для їх вирішення;Інформування команди про виявлені проблеми або помилки;Вимоги:
  • Високий рівень володіння турецькою мовою (від B2)
  • Уважність до деталей і вміння працювати з великими обсягами інформації;
  • Комунікабельність;
  • Високий рівень самоорганізації;
Графік роботи:Позмінний - 2/2. 2 дні робочі (денна зміна 7:00 - 19:00), 2 вихідні, 2 дні робочі (нічна зміна 19:00 - 7:00), 2 вихідні.Ми пропонуємо:
  • Чудову можливість для старту кар'єри;
  • Навчання, розроблене під наш продукт;
  • Щомісячні бонуси за результатами роботи;
  • L&D центр з курсами для співробітників і ТОП менеджерів, програму ротації;
  • Self - learning бібліотеку, доступ до платних курсів;
  • Дисконтну програму Evoplay;
  • Групові обговорення і індивідуальні сесії з психологом.
Готові стати частиною команди EvoPlay? Надсилайте резюме - будемо раді знайомству!

Rabota