Фінансовий директор
ТОВ «АВЕ Умвельт Україна»
- Ужгород, Закарпатская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Розробка та впровадження фінансової стратегії для забезпечення виконання головної мети функціонування компанії.
- Підготовка та перегляд щорічних бюджетів, прогнозів та фінансових планів.
- Системний пошук джерел та моделей фінансування для досягнення максимальної результативності діяльності підприємства.
- Проведення регулярного аналізу фінансової діяльності компанії для надання звітної інформації та рекомендації вищому керівництву.
- Визначення та оцінка потенційних фінансових ризиків для компанії. Підготовка пропозицій заходів для їх нівелювання.
- Забезпечення відповідності функціонування фінансової сфери компанії наявним регуляторним вимогам контролюючих фінансових органів України.
- Комплексне забезпечення економічної безпеки підприємства.
- Своєчасна та якісна підготовка та подання фінансової звітності.
- Надання регулярних фінансових звітів вищому керівництву компанії.
- Забезпечення нагляду та контролю за розробкою та впровадженням тарифів з поводження з побутовими відходами компаніями групи АВЕ.
- Управління грошовими потоками компанії для підтримки операційних потреб та забезпечення прибутковості діяльності.
- Впровадження ефективних політик та процедур управління грошовими потоками.
- Оцінка інвестиційних можливостей компанії та надання рекомендацій щодо перспективних інвестиційних напрямів.
- Моніторинг та управління капіталом компанії для забезпечення його оптимального використання.
- Налагодження ефективної взаємодії з дочірніми підприємствами компанії, у тому числі у контексті операційної діяльності, для уніфікації фінансової стратегії і бізнес-цілей.
- Забезпечення командної роботи з керівною ланкою компанії у рамках підготовки та прийняття виконавчих рішень у фінансовій сфері.
- Повна вища освіта з фінансів, обліку або спорідненій галузі.
- Досвід роботи на посаді фінансового директора або аналогічній посаді не менше 5 років.
- Бездоганна ділова репутація.
- Глибоке розуміння фінансових механізмів та принципів бухгалтерського обліку.
- Високі аналітичні навички.
- Відмінні комунікаційні здібності.
- Володіння англійською мовою не нижче рівня Upper-Intermediate.
- Ініціативність, старанність, стрес стійкість, високий рівень тайм-менеджменту та вміння розставляти пріоритети.
- Досвід у галузі управління відходами є плюсом.
- Бути частиною прогресивної міжнародної компанії, діяльність якої спрямована на стале забезпечення міжнародних екологічних стандартів.
- Мати офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, медичне страхування, комфортні умови роботи, конкурентний рівень заробітної плати.
- Позитивна робоча атмосфера у колективі.
Jobs.ua