Адміністратор

Сканія Україна, ТОВ

  • Макаров, Киевская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
Опис вакансіїОбов'язки:
  • Підготовка різних типів документів, листів, розпоряджень, договорів та ін. Організація документообігу, ведення архіву
  • Прийом / розподіл телефонних дзвінків, робота з кореспонденцією .
  • Організація та координація нормальної та ефективної роботи офісу, забезпечення працівників всіма необхідними матеріалами, канцтоварами тощо
  • Організація та координування харчування співробітників
  • Організація прийому гостей
  • Контроль за виконанням Правил внутрішнього розпорядку, ведення табелю обліку робочого часу
  • Оформлення документів, необхідних для продажу автомобілів
  • Підготовка, виписка первинних документів та обробка вхідних документів в програмному модулі МІФ згідно з регламентом компанії
  • Участь у підготовці корпоративних заходів
Вимоги:
  • вища освіта
  • англійська мова - рівень Intermediate
  • відмінні організаторські та комунікативні навички, уважність
  • вміння працювати з великим об'ємом інформації, з декількома завданнями одночасно
  • вільне володіння ПК, що включає навички роботи з MS Office програмами (Excel, Word, та ін.)
ВідгукнутисяМашинобудування, 50-250 співробітників

work.ua