Адміністратор
Сканія Україна, ТОВ
- Макаров, Киевская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Підготовка різних типів документів, листів, розпоряджень, договорів та ін. Організація документообігу, ведення архіву
- Прийом / розподіл телефонних дзвінків, робота з кореспонденцією .
- Організація та координація нормальної та ефективної роботи офісу, забезпечення працівників всіма необхідними матеріалами, канцтоварами тощо
- Організація та координування харчування співробітників
- Організація прийому гостей
- Контроль за виконанням Правил внутрішнього розпорядку, ведення табелю обліку робочого часу
- Оформлення документів, необхідних для продажу автомобілів
- Підготовка, виписка первинних документів та обробка вхідних документів в програмному модулі МІФ згідно з регламентом компанії
- Участь у підготовці корпоративних заходів
- вища освіта
- англійська мова - рівень Intermediate
- відмінні організаторські та комунікативні навички, уважність
- вміння працювати з великим об'ємом інформації, з декількома завданнями одночасно
- вільне володіння ПК, що включає навички роботи з MS Office програмами (Excel, Word, та ін.)
work.ua