Бренд-менеджер

Мережа мобільних аксесуарів

  • Одесса
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 24 д. назад
Опис вакансіїWelcome to ММА - компанії, яка понад 20 років задає ритм на ринку оптової торгівлі та є лідером у світі гаджетів та мобільних аксесуарів 🔌📱Ми - головні імпортери ексклюзивних торгових марок: , , , . Наші партнери - Hoco, Baseus, XO, Fantech. Серед наших клієнтів: Rozetka, SOCAR, Mobile.com, Червоний маркет, Аврора та інші.Зараз ми шукаємо в команду Бренд-менеджераОбов'язки:Розробка і реалізація середньо- і довгострокових бренд-стратегій відповідно до цілей компанії.Системний аналіз ринку, споживчих трендів і конкурентного середовища; виявлення точок зростання та нішевих можливостей.Планування та запуск 360°-маркетингових кампаній: digital-маркетинг, трейд-активації, PR, виставки тощо.Управління бюджетом бренду та контроль ефективності інвестицій (ROI).Координація крос-функціональної співпраці: продажі, категорійний менеджмент, логістика, сервіс, дизайн.Співпраця із зарубіжними постачальниками та виробниками.Створення та підтримка бренд-гайдів, контроль візуальної цілісності айдентики.Відстеження та звітність за ключовими KPI: частка ринку, маржинальність, brand-health показники (awareness, NPS тощо).Вимоги до кандидата:Вища освіта (маркетинг, менеджмент, економіка або суміжні напрями).Досвід від 2-х років у бренд-, продукт- або трейд-маркетингу.Досвід роботи з категоріями електроніки або FMCG - буде перевагою.Адаптивність, вміння швидко перемикатися між задачами, зберігаючи високу якість.Soft skills: комунікабельність, презентаційні навички, проактивність, системне мислення, бажання навчатися та розвиватися.Буде плюсом:Володіння Excel / Google Sheets (таблиці, базові формули, аналітика)Навички роботи з PowerPoint / Google Slides / Canva (створення презентацій).Знання CRM, Google Analytics, CMS, Telegram-ботів.Базові навички роботи з графічними редакторами (бажано, але не обов'язково).Що ми вам пропонуємо:Роботу в стабільній компанії, що активно розвивається.Реальну можливість впливати на розвиток бренду та приймати ключові рішення.Команду професіоналів і підтримку у впровадженні ідей.Участь у цікавих проєктах, перспективи кар'єрного росту в межах компанії.Розвинуту корпоративну культура: професійний розвиток, навчання та участь у профільних івентах, спорт (пілатес), корпоративні події.Знижки співробітникам на товар.Графік роботи: пн - пт, з 08:00 до 17:00.Сучасний офіс з можливістю гібридного формату роботи.Повний соціальний пакет, офіційне працевлаштування.Стабільна ЗП - 2 рази на місяць.Ознайомитися з детальною інформацією про компанію Ви можете на нашій сторінціВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 50-250 співробітників

work.ua