
Фахівець з підтримки користувачів, адміністрування (1С, BAS)
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Створення нових користувачів у 1С, налаштування прав доступу;
- Базове ознайомлення користувачів з функціоналом системи;
- Створення інструкцій для користувачів 1С
- Консолідація запитів по роботі з 1С, їх фільтрація, категоризація та маршрутизація;
- Формування технічних завдань для розробників;
- Облік і адміністрування карток користувачів у 1С;
- Адміністрування бізнес-телефонії (підключення, відключення, базова діагностика, координація з провайдером);
- Адміністрування корпоративного мобільного зв'язку (облік сім-карт, підключення/відключення).
- Досвід роботи з 1С як користувача або адміністратора (від 1 року);
- Навички адміністрування 1С (створення користувачів, надання прав, технічна підтримка);
- Вміння писати технічні завдання та брифувати користувачів;
- Базове розуміння системної адміністрації;
- Комунікабельність, відповідальність та вміння структурувати запити.
- Досвід участі у розробці або впровадженні рішень у 1С;
- Розуміння бізнес-процесів у компанії;
- Досвід роботи з SRM-системами.
- Фінансову стабільність - офіційне працевлаштування;
- Гідну фінансову винагороду;
- Комфортний офіс у центрі з гарними краєвидами та укриттям у разі небезпеки;
- Швидке прийняття рішень та тестування ідей - відсутність зайвої бюрократії та мікроменеджменту;
- Робота в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник відкритий до діалогу та пропозицій;
- Підтримка під час адаптації People Partner;
- Корпоративне навчання з найкращими експертами України;
- Програму лояльності для співробітників;
- Корпоративна йога 1−2 рази на тиждень;
- Повну або часткову компенсацію професійного навчання;
- Усю необхідну для роботи техніку (комп'ютер, ноутбук, телефон, тощо).
work.ua