Фахівець з підтримки користувачів, адміністрування (1С, BAS)

Академія естетичної медицини

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 23 д. назад
Опис вакансіїAcademy of Advanced Aesthetics - ексклюзивний дистриб'ютор найбільших світових брендів в естетичній медицині та неврології (Radiesse, BELOTERO, Rejuran, Juvelook&Lenisna, Ксеомін тощо).А також найбільша освітня платформа в Україні, що навчає і об'єднує лікарів та косметологів для їх професійного розвитку.Соціальна відповідальність - частина нашої ДНК. Тому підтримуємо тих, хто цього потребує. Ми створюємо власні, а також підтримуємо благодійні ініціативи, серед яких «Без слідів війни», «Рятую маленькі серця з Rejuran», допомога літнім людям, дітям, лікарням, зокрема ОХМАТДИТу.Ми віримо, що турбота та співчуття - це сила, яка здатна змінити світ.У 2023 році ми стали рекордсменами України в категорії «Наука і технології» - за найбільшу кількість відвідувань навчальних курсів лікарями та косметологами. Пишаємось нашою командою і тим, як щодня ми змінюємо галузь!Ми шукаємо фахівця, який стане ключовим зв'язком між користувачами 1С та бізнес-телефонії та технічною командою. Якщо ви маєте досвід адміністрування 1С, розумієтесь на корпоративних комунікаціях і вмієте працювати із запитами користувачів - будемо раді бачити вас у нашій команді.Основні обов'язки:
  • Створення нових користувачів у 1С, налаштування прав доступу;
  • Базове ознайомлення користувачів з функціоналом системи;
  • Створення інструкцій для користувачів 1С
  • Консолідація запитів по роботі з 1С, їх фільтрація, категоризація та маршрутизація;
  • Формування технічних завдань для розробників;
  • Облік і адміністрування карток користувачів у 1С;
  • Адміністрування бізнес-телефонії (підключення, відключення, базова діагностика, координація з провайдером);
  • Адміністрування корпоративного мобільного зв'язку (облік сім-карт, підключення/відключення).
Вимоги:
  • Досвід роботи з 1С як користувача або адміністратора (від 1 року);
  • Навички адміністрування 1С (створення користувачів, надання прав, технічна підтримка);
  • Вміння писати технічні завдання та брифувати користувачів;
  • Базове розуміння системної адміністрації;
  • Комунікабельність, відповідальність та вміння структурувати запити.
Буде перевагою:
  • Досвід участі у розробці або впровадженні рішень у 1С;
  • Розуміння бізнес-процесів у компанії;
  • Досвід роботи з SRM-системами.
Що ми пропонуємо?
  • Фінансову стабільність - офіційне працевлаштування;
  • Гідну фінансову винагороду;
  • Комфортний офіс у центрі з гарними краєвидами та укриттям у разі небезпеки;
  • Швидке прийняття рішень та тестування ідей - відсутність зайвої бюрократії та мікроменеджменту;
  • Робота в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник відкритий до діалогу та пропозицій;
  • Підтримка під час адаптації People Partner;
  • Корпоративне навчання з найкращими експертами України;
  • Програму лояльності для співробітників;
  • Корпоративна йога 1−2 рази на тиждень;
  • Повну або часткову компенсацію професійного навчання;
  • Усю необхідну для роботи техніку (комп'ютер, ноутбук, телефон, тощо).
Наша команда не лише творить дива в роботі, а й вміє жити на повну, не забуваючи про жарти та дружні обійми щоранку.Чекаємо на вас в команді Academy of Advanced Aesthetics! Ми переглянемо всі резюме і зв'яжемось з вами протягом тижня, якщо ваш досвід збігається з вимогами.ВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 50-250 співробітників

work.ua