Керівник відділу маркетингу
Країна іграшок
- Одесса
- Постоянная работа
- Полная занятость
- реалізація маркетингової та комунікаційної стратегій розвитку компанії;
- формування маркетингового плану узгодження та контроль реалізації всіх етапів;
- формування маркетингового бюджету по всім каналам збуту, контроль виконання;
- координація роботи Digital напрямку;
- розробка/адаптація стандартів трейд-маркетингу, комунікація з відділом мерчендайзингу, аналітика конкурентного середовища;
- аналіз цільової аудиторії, трендів, тенденцій розвитку ринку;
- оцінка ефективності існуючих каналів збуту, способів просування послуг;
- розробка PR, маркетингових та рекламних активностей, креативного контенту.
- знання основ бюджетування та фінансового планування;
- досвід у розробці та реалізації маркетингової стратегії;
- досвід в бюджетуванні маркетингових витрат та обліку усіх етапів;
- моніторинг трендів;
- розуміння та особистий опит роботи з SMM;
- опит роботи з підрядними організаціями для виготовлення маркетингових матеріалів;
- вища освіта у галузі маркетингу;
- обов'язковий досвід у просуванні брендів або трейд маркетингу;
- досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;
- проактивність та цілеспрямованість;
- стратегічне мислення та системний підхід у вирішенні задач;
- високий рівень самостійності та відповідальності.
- створити і керувати ефективною командою;
- налаштувати максимально ефективну роботу відділу маркетингу;
- вибудувати з «0» стратегію просування товару чи бренду;
- можливість застосовувати творчій підхід та нестандартні рішення.
- підтримка на кожному етапі роботи;
- толерантне керівництво;
- ринкова заробітна плата;
- чіткі та прозорі КРІ;
- чуйний, але стриманий колектив, котрий цінує ваш особистий простір;
- корпоративний транспорт.
Rabota