SMM-спеціаліст з розвитку бренду роботодавця

Economclass

  • Ровно
  • 22 000-25 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 30 д. назад
Опис вакансіїОбов'язки:Контент для бренду роботодавця:
  • Створення та планування контенту для соцмереж (Instagram, Facebook, TikTok) з фокусом на HR-напрямок.
  • Підготовка рубрик: «Історії працівників», «Командні події», «День у житті», «Відгуки зсередини», «HR-новини».
  • Проведення фото- та відеозйомок на торгових точках і в офісі (організація, монтаж, обробка).
  • Написання текстів для постів, сторіс, вакансій, внутрішніх подій.
Розвиток внутрішньої комунікації:
  • Ведення корпоративного Telegram-каналу.
  • Комунікація із співробітниками щодо участі в фотозйомках, подіях.
Робота з вакансіями:
  • Публікація та просування вакансій у соцмережах.
  • Комунікація з підписниками щодо роботи в компанії.
  • Допомога HR-відділу в підтримці позитивного іміджу роботодавця.
Участь у внутрішніх подіях та ініціативах:
  • Висвітлення свят, конкурсів, подяк, розіграшів у команді.
  • Участь у створенні внутрішніх кампаній - наприклад, до Дня торгівлі, Нового року, річниць відкриття.
Аналітика:
  • Ведення статистики залученості, охоплення, ефективності постів.
  • Підготовка місячних звітів для керівника HR-відділу та маркетингу.
Кого шукаємо: • Того, хто вміє і любить працювати з текстами, фото, відео. • Хто тонко відчуває стиль та цінності бренду. • Хто має досвід у SMM або HR-контенті (буде перевагою).ВідгукнутисяРоздрібна торгівля, більше 1000 співробітників

work.ua