Менеджер онлайн-підтримки
Gunia Project
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Обробляти замовлення, що надходять через сайт та месенджери: перевірка наявності товарів, створення замовлень в базі, внесення необхідних даних, перевірка оплати та оновлення статусів.
- Консультувати клієнтів у месенджерах, по телефону та в Instagram Direct щодо продукції та наявності виробів: матеріали, догляд, історія створення, деталі дизайну тощо.
- Супроводжувати клієнтів на всіх етапах покупки - від оформлення до доставки чи повернення.
- Вирішувати спірні/ проблемні питання та обробляти запити щодо обміну, повернень чи рекламацій.
- Підтримувати клієнтів через усі доступні канали спілкування: сайт, месенджери, соцмережі, телефон та email.
- Забезпечувати індивідуальний підхід та створювати екстра комфортний досвід шопингу для клієнтів.
- Координація виконання замовлень із залученими підрозділами.
- Високий рівень комунікативних навичок та емпатії.
- Уважність до деталей та здатність швидко знаходити відповіді на запитання.
- Досвід роботи у сфері обслуговування клієнтів обовʼязково.
- Володіння українською та англійською мовами.
- Готовність працювати з CRM-системами та іншими цифровими інструментами.
- Здатність ефективно працювати з великим обсягом інформації та багатозадачністю
- Графік роботи: 4/2 з 10:00 до 19:00. В команді працюють 2−3 менеджера, служба підтримки працює кожен день без вихідних. Графік онлайн менеджерів будується кожен місяць відповідно до побажань менеджерів та співпраці між собою. В місяць виходить 20 робочих днів.
- Робота в комфортному офісі в центрі Києва
- Конкурентну оплату праці та бонуси за результатами роботи.
- Офіційне працевлаштування
- Можливість працювати з преміальним українським брендом, що створює винятковий продукт.
- Дружню атмосферу в команді, яка цінує твою думку та ідеї.
- Розвиток та навчання у сфері обслуговування клієнтів.
work.ua