Фахівець із кадрового адміністрування зі знанням угорської мови

Global HR Solutions

  • Львов
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 24 д. назад
Опис вакансіїПривітПропонуємо вакансію Фахівця із кадрового адміністрування зі знанням угорської мови від наших партнерів - стабільної міжнародної компанії.Для того, щоб успішно виконувати свою роботу, Вам потрібно:
  • Знання англійської та угорської мови (B1 - B2);
  • Знання MS Office (особливо в Excel);
  • Аналітичний склад розуму.
Основні обов'язки:
  • Формувати та вести особові справи працівників;
  • Оформлення і переведення та звільнення працівників;
  • Оформлення відпусток, листків непрацездатності і т.д.
  • Робота зі звітністю.
У свою чергу, компанія пропонує:
  • Офіційне працевлаштування;
  • Медичне страхування та спортзал;
  • Навчання та тренінги;
  • Карту IT claster.
Формат роботи - дистанційний (з теориторії України), з короткостроковими візитами до офісу у Львові (1 раз на рік до 5 робочих днів). Компанія покриває витрати на проїзд і проживання.ВідгукнутисяПошук персоналу, HR, 10-50 співробітників

work.ua