Бухгалтер-матеріаліст

Self-Service Innovations

  • Кривой Рог, Днепропетровская Область
  • 20 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 27 д. назад
Компанія «Self-Service Innovations» запрошує на роботубухгалтера-матеріаліста.Наша компанія займається виробництвом та постачанням обладнання для автоматизації та самообслуговування. Виготовляємо різні інформаційні та платіжні термінали, поштомати, обладнання для реклами, інноваційні розробки, тощо. В нашу команду потрібна відповідальна людина на посаду бухгалтера-матеріаліста.Вашою зоною відповідальності будуть: * Оприбуткування матеріалів, товарів, ОЗ та ІНМА, отримання послуг (робіт);
  • Виписка доручень для отримання ТМЦ та ін;
  • Формування авансових звітів з придбання матеріалів та контроль підтверджуючих документів;
  • Списання допоміжних матеріалів, палива, МШП;
  • Контроль повернення документів від постачальників та їх щомісячне архівування;
  • Звірка з постачальниками на вимогу та на дату балансу;
  • Виписка рахунків, видаткових накладних, ТТН, контроль наявності доручень від покупців;
  • Виписка рахунків, актів виконаних робіт;
  • Контроль повернення документів з реалізації продукції та їх щомісячне архівування;
  • Звірка з покупцями на вимогу та на дату балансу.
Що ми пропонуємо?
  • П'ятиденний графік роботи: з Понеділка по П'ятницю, з 08:00 до 17:00;
  • Затишний офіс і дружній колектив;
  • Зручне місце розташування: офіс знаходиться в двох хвилинах від транспортної зупинки;
Обов'язкові вимоги: * Вища освіта за спеціальністю «Облік і аудит», «Фінанси», «Економіка» або суміжною.
  • Досвід роботи від 2 років на аналогічній посаді (бажано в матеріальній/виробничій сфері або на підприємстві з великим складським обліком).
  • Впевнене знання обліку ТМЦ.
  • Розуміння складського обліку, первинної документації, актів, накладних, довіреностей.
  • Знання податкового законодавства щодо ПДВ і обліку запасів.
  • Вміння працювати з інвентаризаційними звітами, розбіжностями, формуванням аналітики по залишках.
  • Базове розуміння виробничого обліку.
  • Впевнений користувач 1С:Підприємство/ BAS та володіння MS Excel (включаючи функції: VLOOKUP/XLOOKUP, SUMIF, фільтри, зведені таблиці).
  • Робота з M.E.Doc та іншими програмами електронного документообігу - буде плюсом.
На цій посаді важлива уважність до деталей, відповідальне ставлення до роботи та вміння зберігати зосередженість при роботі з великим обсягом інформації. Добре, коли є аналітичне мислення, вміння організовувати власний робочий процес і дотримуватися термінів. Цінується вміння підтримувати конструктивну взаємодію з іншими відділами. Орієнтація на результат і готовність розвиватися в професії будуть додатковими перевагами.Звертаємо увагу, на підприємстві працює генератор та є постійний інтернет, власне опалення, тому у нас комфортно працювати навіть у тотальний блекаут.Прикріпіть своє резюме та ми зв'яжемося з Вами для подальшого уточнення деталей та призначення співбесіди.Про нас: www.selfservice4u.com

Rabota