
Адміністратор залу
- Тернополь
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Організовувати роботу в торговому залі - забезпечувати правильне розміщення товарів, дотримання термінів придатності та привабливий зовнішній вигляд продукції.
- Контролювати якість обслуговування покупців згідно зі стандартами компанії.
- Керувати командою продавців - навчати нових працівників, наставляти та підтримувати роботу в колективі.
- Проводити уцінку та списання товарів, з особливою увагою до овочів і фруктів.
- Допомагати у прийнятті товару та веденні необхідної документації.
- Слідкувати за чистотою у магазині, дотриманням санітарних норм.
- Вести касову документацію, здійснювати відкриття та закриття магазину.
- Досвід роботи у сфері торгівлі (бажано в продуктовій сфері).
- Розуміння специфіки товарних груп, їх розміщення, організація викладки товарів в торговому залі
- Робота з касовою дисципліною (бажано)
- Організаційні навичками та вміння керувати командою.
- Готовність працювати у динамічному темпі та брати на себе відповідальність.
- Найзручнішу локацію роботи
- Робота поруч з домом - це встигати все і навіть більше, бо до роботи лише 5 хвилин!
- Найближчий колектив
- Твої колеги можуть бути твоїми сусідами, а тому «теплий» прийом - гарантований!
- Гнучкий графік роботи
- Ти зможеш працювати позмінно або лише у будні - все для того, щоб ти зберігав баланс між роботою і особистим життям.
- Стабільність і безпеку
- Працевлаштування з першого дня, 24 дні щорічної відпустки, оплата лікарняного і зарплата «без запізнень»!
- Можливість заробляти більше
- Твої старання дорівнюватимуть твоїй винагороді! Ти матимеш змогу впливати на розмір своєї зарплати, працюючи в своєму темпі.
- Навчання і зростання
- У тебе буде наставник, який допоможе опанувати нові знання на старті, а далі за тобою - розвиток потенціалу, за нами - нові кар'єрні можливості!
- Знижки на смаколики і бонуси за досягнення
- Знижки на каву і випічку для кави-перерви - щодня! Бонуси за твої досягнення - відповідно до твоїх старань!
- Це все для найближчих!
- Telegram
work.ua