
IT-адміністратор служби підтримки
- Ровно
- 20 000 грн в месяц
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Приймати звернення користувачів, з'ясовувати суть проблеми та надавати первинну допомогу.
- Розв'язувати технічні проблеми користувачів, пов'язані з операційними системами, офісним програмним забезпеченням, мережевим обладнанням та іншими IT-інструментами.
- Надавати консультації та проводити навчання користувачів щодо використання комп'ютерної техніки та програмного забезпечення.
- Забезпечувати безперебійну роботу користувачів, надаючи необхідну технічну підтримку.
- Стежити за стабільністю роботи IT-інфраструктури та своєчасно виявляти та усувати потенційні проблеми.
- Операційні системи: Windows, Linux та серверні ОС.
- Мережеві технології: TCP/IP, DHCP, DNS, VPN.
- Бази даних: MySQL, MongoDB, PostgreSQL.
- Знання Вебтехнологій
- Розуміння принципів інформаційної безпеки
- Вища або спеціальна освіта по IT-спеціальності
- Аналітичний склад розуму
- Логічне мислення
- Уважність до деталей
- Терпіння
- Комунікабельність
- Ти допомогатимеш нам в розв'язанні проблем з обладнанням: несправності принтерів, сканерів, комп'ютерів, ноутбуків.
- Підтримуватимеш програмним забезпеченням: збої в роботі операційних систем (Windows, Linux), офісних програм (Microsoft Office, OpenOffice), робочого ПЗ, антивірусів та іншого софту.
- Виручатимеш нас при проблемах з мережею: відсутність доступу до інтернету, повільна робота мережі, проблеми з підключенням до серверів.
- Рятуватимеш нас при труднощах з доступом: забуті паролі, обмеження доступу до файлів та програм
- Будеш дуже потрібним в роботі з електронною поштою: налаштування поштових клієнтів, проблеми з відправкою та отриманням листів.
Rabota