Директор з маркетингу
Гвоздицький В.С., ФОП
- Харьков
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Розробка та впровадження маркетингової стратегії, реалізація стратегічних/детальних цілей/задач/планів продажу;
- Розробка, використання, контроль результативності маркетингових активностей по всіх каналах продажів (опт, роздріб);
- Управління та формування команди відділу маркетингу, ефективна взаємодія з відділом продажів;
- Побудова системи ключових показників ефективності відділу, аналіз метрик, синхронізація відділів маркетингу та продажу;
- Розробка та впровадження системи мотивації відділу маркетингу (KPI);
- Управління дослідженнями: тенденції ринку, конкурентне середовище, споживчі уподобання, задоволеність;
- Виведення на ринок нових брендів, ТМ з розробкою та реалізацією концепції просування;
- Оптимізація асортиментної матриці;
- АВС, XYZ аналіз, контроль рівня прибутку за видами продукції та типами клієнтів;
- Участь у управлінні політикою ціноутворення асортименту;
- Побудова Ко-маркетингу, ABM Marketing: створення персональних маркетингових стратегій для ключових клієнтів;
- Популяризація бренду компанії Lovely Bunny;
- Формування та управління бюджетом, формування звітності.
- Профільне ВО (маркетинг, PR, економіка);
- Управлінський досвід від 5-ти років off-line та on-line командою відділу маркетингу;
- Експертиза в digital-маркетингу, аналітиці та автоматизації;
- Досвід роботи в компаніях у сфері beauty-індустрії зі своїм контакт-центром, інтернет-магазином буде перевагою;
- Досвід виведення ринку нового продукту - обов'язково!
- Наявність успішних кейсів - обов'язково!
- Знання основ просування продукту в інтернеті (соц. мережі, таргетинг, контекстно-медійна реклама, чат-боти та ін.);
- Розуміння маркетингового циклу у B2B з довгими угодами (Enterprise, Mid-market, SMB), розуміння Account-based Marketing;
- Розуміння побудови та управління стратегією бренду;
- Відмінні презентаційні, комунікативні навички;
- Навички стратегічного планування, навички формування та управління бюджетом.
- Захоплюючі, амбітні задачі;
- Відкрите командне управління, підпорядкування власнику;
- Конкурентну оплату праці: ставка + KPI (обговорюємо індивідуально);
- Корпоративна знижка на нашу продукцію;
- Гібридний або віддалений формат роботи (розглядаємо кандидатів з інших міст: 4−8 днів на місяць у Харкові);
- Комфортний офіс у центрі Харкова, станція метро «Бекетова/Історичний музей».
work.ua