Директор з маркетингу

Гвоздицький В.С., ФОП

  • Харьков
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Опис вакансіїКомпанія Lovely Bunny успішно пропонує Україні корейську косметику вже понад 11 років.У портфелі понад 10 брендів, маємо роздрібний магазин, інтернет-магазин, оптовий напрямок, велику базу лояльних клієнтів (опт та роздріб), у тому числі нац мережі.Компанія прагне значного збільшення існуючої частки ринку та побудови глобальної компанії на ринку beauty-індустрії.Запрошуємо до команди системного та креативного менеджера - Директора з маркетингу (СМО).Ключові задачі:
  • Розробка та впровадження маркетингової стратегії, реалізація стратегічних/детальних цілей/задач/планів продажу;
  • Розробка, використання, контроль результативності маркетингових активностей по всіх каналах продажів (опт, роздріб);
  • Управління та формування команди відділу маркетингу, ефективна взаємодія з відділом продажів;
  • Побудова системи ключових показників ефективності відділу, аналіз метрик, синхронізація відділів маркетингу та продажу;
  • Розробка та впровадження системи мотивації відділу маркетингу (KPI);
  • Управління дослідженнями: тенденції ринку, конкурентне середовище, споживчі уподобання, задоволеність;
  • Виведення на ринок нових брендів, ТМ з розробкою та реалізацією концепції просування;
  • Оптимізація асортиментної матриці;
  • АВС, XYZ аналіз, контроль рівня прибутку за видами продукції та типами клієнтів;
  • Участь у управлінні політикою ціноутворення асортименту;
  • Побудова Ко-маркетингу, ABM ​​Marketing: створення персональних маркетингових стратегій для ключових клієнтів;
  • Популяризація бренду компанії Lovely Bunny;
  • Формування та управління бюджетом, формування звітності.
Необхідний досвід, знання та компетенції:
  • Профільне ВО (маркетинг, PR, економіка);
  • Управлінський досвід від 5-ти років off-line та on-line командою відділу маркетингу;
  • Експертиза в digital-маркетингу, аналітиці та автоматизації;
  • Досвід роботи в компаніях у сфері beauty-індустрії зі своїм контакт-центром, інтернет-магазином буде перевагою;
  • Досвід виведення ринку нового продукту - обов'язково!
  • Наявність успішних кейсів - обов'язково!
  • Знання основ просування продукту в інтернеті (соц. мережі, таргетинг, контекстно-медійна реклама, чат-боти та ін.);
  • Розуміння маркетингового циклу у B2B з довгими угодами (Enterprise, Mid-market, SMB), розуміння Account-based Marketing;
  • Розуміння побудови та управління стратегією бренду;
  • Відмінні презентаційні, комунікативні навички;
  • Навички стратегічного планування, навички формування та управління бюджетом.
Ми пропонуємо:
  • Захоплюючі, амбітні задачі;
  • Відкрите командне управління, підпорядкування власнику;
  • Конкурентну оплату праці: ставка + KPI (обговорюємо індивідуально);
  • Корпоративна знижка на нашу продукцію;
  • Гібридний або віддалений формат роботи (розглядаємо кандидатів з інших міст: 4−8 днів на місяць у Харкові);
  • Комфортний офіс у центрі Харкова, станція метро «Бекетова/Історичний музей».
За зацікавленістю, відправте своє резюме з досягненнями та бажаним рівнем заробітної плати.Ви можете знайти більше інформації про Компанію та познайомитись з намина сайті -інстаграм -Чекаємо на Ваші відгуки!ВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, менше 10 співробітників

work.ua