Заступник фінансового директора, Deputy Finance Coordinator

Solidarités International

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
Опис вакансіїБудь-ласка, надішліть резюме англійською мовою за формою подачі.Міжнародна Солідарність (SI) в Україні відкриває зовнішній рекрутмент процесПРЕЗЕНТАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЇМіжнародна Солідарність (SI) - міжнародна гуманітарна неурядова організація, яка працює понад 40 років і допомагає населенню, постраждалому від збройних конфліктів і стихійних лих, забезпечуючи життєво важливі потреби в їжі, воді та житлі. Зокрема, SI бере участь у боротьбі з хворобами, пов'язаними з небезпечною водою, що є однією з причин смерті у світі. SI надає експертизу у сфері доступу до питної води, покращенні умов санітарії та гігієні, а також у сфері продовольчої безпеки та засобів до існування. Присутні приблизно в двадцяти країнах команди SI - загалом 2000 осіб, які складаються з експатріантів, національного персоналу, постійного персоналу в штаб-квартирі та волонтерів - працюють з професіоналізмом і відданістю, поважаючи культуру.Міжнародна Солідарність (SI) має намір запобігати та боротися з усіма видами зловживань - усіма актами експлуатації, зловживань та/або сексуальних домагань (ЗСЕН) проти членів спільнот-бенефіціарів, шахрайства, корупції, порушення прав осіб та/або власності, фінансування діяльності, яка завдає шкоди правам людини, - яка може бути здійснена в рамках її втручання. SI реалізує політику нульової терпимості щодо дій ЗСЕН.Міжнародна Солідарність є справедливим роботодавцем, який зобов'язується виявляти всі форми дискримінації. SI ніколи не вимагатиме винагороду за участь у процесі найму.ОПИС ПОСАДИЗаступник фінансового директора допомагає фінансовому директору в обробці бухгалтерських операцій, управлінні фінансами та адміністративних потребах місії.Він/вона контролює та здійснює нагляд за виконанням фінансових процедур, допомагає у визначенні та впровадженні фінансової політики на рівні місії та підтримує бази у виконанні цих процедур.Він/вона є контактною особою на рівні координації у питаннях відносин з адміністративними зацікавленими сторонами.Як заступник фінансового директора, основним обов'язком буде забезпечення безперебійної підтримки та керівництва у фінансовому відділі, особливо під час відсутності фінансового директора, забезпечуючи безперервність та ефективність фінансових операцій.ОБОВ'ЯЗКИ:Управління фінансами та бюджетом
  • Здійснювати підготовку щомісячних документів щодо контролю бюджету (BOUSSOL) та фінансових форматів місії
  • Поновлювати щомісячний формат з оновленими даними SAGA та обмінним курсом і надсилати його на бази
  • Відповідно до затвердження нових проектів, готувати форми фінансового контролю (OFU, LFU, BFU) для затвердження фінансовим директором
  • Готувати щомісячні звіти та аналіз виконання бюджетів проектів для затвердження фінансовим директором
  • Проводити OFU/BFU зустрічі та навчати керівних співробітників місії використанню інструментів контролю бюджету
  • Здійснювати зведення щомісячного бюджету місії та розподілу коштів
  • Перевіряти інформацію, надану базами, та надсилати запити для обґрунтування відхилень
  • Проводити підготовку щомісячного зведеного звіту BFU та додатку 1
  • Забезпечувати фінансову звітність згідно вимог донора та складати бюджетні пропозиції для донорів, які мають бути затверджені фінансовим директором
  • Контролювати операційні витрати місії
  • Готувати бюджетні пропозиції на запит фінансового директора для їх затвердження
  • Стежити за зміною курсів валют і цін
Управління бухгалтерським обліком:
  • Подавати запити, а також надавати рекомендації бухгалтерії щодо перерозподілу та забезпечення узгодженості
Управління грошовими коштами:
  • Підтримувати фінансового директора в управлінні грошовими потоками та переказами коштів для місії на місцевому рівні з базою та донорами, а також на міжнародному рівні з головним офісом
  • Керувати грошовими потоками та переказами за відсутності фінансового директора
  • Забезпечувати взаємодію з банками, контролюючи зв'язки на рівні місії
  • Надавати підтримку фінансовому директору в питаннях моніторингу системи постачання та безпеки готівки на рівні місії та пропонувати поліпшення
  • Підтримувати регулярне оновлення cтандартних операційних процедур (SoP), що стосуються грошових коштів
Адміністративний супровід:
  • Забезпечувати подання декларацій та сплату податків і зборів до відповідних організацій
  • Оцінювати фінансові ризики, пов'язані зі змінами в соціальній політиці, брати участь у перегляді кадрової політики
  • Як контактна особа з питань аудиту, готувати місцеві аудити, керувати відносинами з місцевими аудиторами та виконувати їх рекомендації
  • Розслідувати та контролювати виконання податкових зобов'язань
Управління командою:
  • Надавати підтримку фінансовому директору у визначенні потреб фінансового відділу на рівні координації та, за необхідності, керувати процесом найму персоналу
  • Контролювати діяльність фінансового відділу в Києві та стежити за виконанням щоденних завдань з координації фінансів
  • Надавати технічну підтримку фінансовим відділам на базах та здійснювати регулярні візити на регіональні офіси, щоб переконатися у дотриманні та застосуванні всіх процедур і стандартів
  • Брати участь у проведенні вступних інструктажів та брифінгів щодо фінансів для нових співробітників
  • За необхідності представляти фінансовий відділ на координаційних нарадах
Звітність / комунікація:
  • Встановлювати та підтримувати зв'язки з адміністративними зацікавленими сторонами на національному рівні
  • За запитом брати участь у зустрічах (донорів, органів влади, форуму неурядових організацій) та семінарах, що стосуються його/її сфери діяльності, та складати протоколи для директора з фінансів
Розвиток фінансового відділу:
  • Брати участь у підготовці та реалізації щорічної стратегії
  • Контролювати виконання та оновлення фінансових правил і процедур. Перевіряти їх узгодженість на рівні місії
  • Забезпечувати, щоб фінансові аспекти будь-яких змін у політиці були враховані з фінансової точки зору та відображені в бюджетах
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ:Oсвіта: Вища освіта у сфері фінансівДосвід: 5 років досвіду у сфері фінансів, досвід роботи в гуманітарній організації щонайменше 1 рікЗнання мов: Вільне володіння українською мовою, Англійська мова - B2 та вище (розмовна і письмова)Знання IT: Знання програм MS Excel і Word, включаючи підготовку звітних таблиць, діаграм, графіків і презентаційОсобисті якості: аналітичне мислення, комунікативність, уважність до деталей, вміння швидко навчатисьУМОВИ ПРАЦІ:Місце роботи: офіс за адресою: м. Київ, вул. Олеся Гончара, буд. 57Б. Можливі відрядження в Дніпропетровську, Харківську, Миколаївську, Херсонську обл.Контракт: строковий трудовий договір (згідно українського законодавства)Вид працевлаштування: повна зайнятістьЗаробітна плата: 2700 EUR gross (до оподаткування, виплачується в гривнях, згідно з місячним курсом банку Європейської комісії)Додатково: відпустка 31 календарний день, додаткові оплачувані відпустки за сімейними обставинами, медичне страхування, страхування життя.Будь ласка, надішліть резюме і супровідний лист англійською мовою за формою подачі резюме.Кінцевий термін подання заявок: 15 вересня 2025 року.ВідгукнутисяНеприбуткові, благодійні та громадські організації, 50-250 співробітників

work.ua