Head of Support (Prom. ua)

EVO, IT-компанія

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 28 д. назад
Опис вакансіїПро проєкт:Prom.ua - найбільший маркетплейс України, де продаються понад 100 млн товарів від десятків тисяч підприємців з усієї країни.На Prom.ua:
  • кожен покупець може знайти все, що потрібно, за найкращою ціною: від зубної щітки до культиватора для саду та городу, а з початком війни тут активно продається військова амуніція.
  • кожен підприємець може продавати товари в каталозі маркетплейса, на сайті, створеному на платформі Prom та у мобільному додатку «Prom покупки».
Prom.ua в цифрах:
  • щодня маркетплейс відвідують 4,8 млн осіб
  • на маркетплейсі працюють понад 60 тис. компаній
  • у каталозі 102,5 млн товарів
Prom - це універсальний маркетплейс, високотехнологічний продукт, який включає: CMS-систему (управління контентом товарів), сайт білдер (можливість створити інтернет-магазин), інтеграцію з усіма гравцями e-commerce (логісти, фінтех).Про команду:У Prom близько 400 спеціалістів: розробка, маркетинг, аналітика, комерція та підтримка клієнтів. Зараз шукаємо експерта, який/яка зможе трансформувати систему клієнтської підтримки на маркетплейсі для забезпечення кращого сервісу. Це нова роль у структурі комерційного департаменту з прямим підпорядкуванням CCO Prom.ua. Поточна підтримка включає:
  • технічні питання продавців (асортимент, замовлення, продажі)
  • фінансові питання (нарахування, повернення коштів)
  • вирішення спорів між продавцем та покупцем
Ключова задача:Трансформувати клієнтську підтримку Prom.ua у єдину систему для забезпечення кращого сервісу.Основні виклики ролі:
  • побудова безшовного клієнтського досвіду через єдину точку контакту
  • впровадження стандартів якості, єдиного підходу до сервісу та підвищення ефективності роботи через уніфіковані стандарти, систему підтримки співробітників та мотивації
  • створення зручної системи отримання інформації та роботи зі зворотним зв'язком
  • проактивна ескалація ключових технічних та продуктових проблем
  • застосування клієнтоцентричного підходу
  • проведення аудиту існуючої підтримки та формування бачення трансформації
  • змінити сприйняття підтримки як ключового елемента успішної взаємодії з продуктом
Поточні завдання:
  • виконання SLA та підвищення ефективності взаємодії з клієнтами
  • розвиток та підтримка команд: навчання, регулярні 1:1 з лідерами
  • аналіз NPS/CSAT та впровадження рішень для покращення сервісу
  • формування та захист бюджетів
Важливо для даної ролі:
  • досвід управління системою підтримки клієнтів
  • досвід розробки та ефективного впровадження багаторівневої системи підтримки, вдосконалення і автоматизації процесів (реальні кейси)
  • вміння побудови ефективних процесів та кроскомандної взаємодії з продуктовими командами
  • дотримання клієнтоцентричного підходу у комунікації та у підтримці клієнтів
Етапи відбору:
  • відбір по резюме
  • спілкування з рекрутером
  • інтерв'ю-знайомство з CCO Prom.ua
  • глибинне кейсове інтерв'ю
  • фінальне інтерв'ю з CEO Prom.ua
Про роботу в EVO:
  • Соціальний пакет - офіційне працевлаштування, 24 дні оплачуваної відпустки на рік і необмежена кількість лікарняних, щоб ви могли відпочивати та дбати про своє здоров'я. Можливість бронювання.
  • Турбота про здоров'я - ми покриваємо медичне страхування та пропонуємо підтримку корпоративного психолога, адже переконані, що піклування про ментальне здоров'я є так само важливим, як і про фізичне.
  • Гібридний формат роботи - віддалено та періодично в офісі, який повністю енергонезалежний та оснащений усім необхідним. Гнучкий графік - бізнес час в компанії 10:00-17:00.
  • Волонтерська спільнота - ми регулярно проводимо благодійні аукціони, збираємо гроші на дрони-розвідники та підтримуємо волонтерські ініціативи співробітників.
  • Ми надаємо рівні можливості для всіх - тому не допускаємо дискримінації за будь-якими ознаками. Також ми відкриті до співпраці з ветеранами/ветеранками та готові підтримати їх на шляху до нових професійних досягнень.
ВідгукнутисяIT, 250-1000 співробітників

work.ua