Customer Success Manager в Applyft, Ukraine, віддалено
Applyft
- Украина
- Постоянная работа
- Полная занятость
/ /3 вересня 2025Customer Success ManagerUkraine, віддаленоМи - , IT-продуктова компанія, що створює мобільні додатки з фокусом на цінність для користувача. Наш шлях розпочався з продукту-локатора для родин , проте зараз у нашому портфоліо вже чотири додатки у сферах Family Safety, Education та Mental Health.Шукаємо Middle Customer Success Manager для підсилення та розширення команди бізнесу у сфері Education. У цьому напрямку ми розвиваємо навчальну платформу та мобільний застосунок, які допомагають людям отримати знання та навички використання технологій зі штучним інтелектом. Долучайся до нас, ти напряму працюватимеш із кастомерами та тісно кооперуватимеш із продуктовою командою для покращення цінності для користувачів. Стань частиною швидко розвиваючого бізнесу!Які задачі чекають тебе в ролі Customer Success Manager:- Бути голосом і обличчям Finestro для користувачів, відповідати на запити клієнтів через email та чати в майбутньому щодо управління підпискою, інструкції та підтримки у користуванні продуктом тощо- Тримати базу знань у відмінному стані - оновлювати, оптимізувати та створювати нові матеріали, які роблять складне простим- Аналізувати потреби користувачів, користувацький досвід та генерувати пропозиції щодо покращення продукту, передавати їх в продуктову команду- Покращувати процеси підтримки: від дрібних змін у макросах до тестування та запуску нових інструментів і флоуЩо для нас важливо:- 1+ рік досвіду у Customer Support, бажано у продуктовому IT чи Billing Support- Вільна англійська (B2+) - комфортне писемне й усне спілкування з користувачами по всьому світу із фокусом на США- Увага до деталей при зборі інформації для ескалації складних запитів до відповідних команд (технічної підтримки, біллінгу, продуктового відділу)- Емпатія та клієнтоорієнтованість - навіть у складних ситуаціях ти залишаєш користувача з позитивним досвідом- Швидка адаптивність - нові флоу, інструменти чи процеси ти сприймаєш як виклик, а не як перешкодуБажано, але не обов'язково:- Знання Zendesk - від роботи з тікетами до налаштування макросів, тригерів, тегів, аналітики та бази знань;- Розуміння ключових метрик підтримки: First Response Time, Resolution Time, CSAT, Refund Rate- Вміння впливати на них через свою роботуЩо ми пропонуємо:
- Кар'єрне зростання - у нас культура швидкого та інтенсивного розвитку. Все залежить від твого бажання та результатів
- Високий рівень автономності та можливість формувати власну команду по мірі росту бізнесу.
- Сильна та досвідчена команда
- Хороший соцпакет - винагорода відповідає запитам ринку, 20 днів оплачуваного відпочинку,, оплачувані лікарняні, медстрахування, компенсація коворкінгу, спорту
Приєднуйся до нас! 💥
Dou