Помічник керівника

Дома Крима, ООО

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 ч. назад
Опис вакансіїКомпанія «Prizma» у пошуках кандидата на вакансію координатора проєктного забезпечення.Prizma - це аутсорсингова компанія, яка допомагає десяткам зарубіжних бізнесів успішно розвиватися та підвищувати ефективність проєктів, використовуючи новітні інструменти в роботі для івентів B2B та B2C.Які обов'язки потрібно виконувати координатору?● Організація та координація робочих процесів;● Планування зустрічей, ведення ділового календаря;● Прийом і реєстрація дзвінків, організація комунікацій;● Підтримка ділового листування та месенджерів;● Виконання адміністративних доручень керівника;● Контроль виконання завдань співробітниками.Наші очікування:1. Відмінні організаторські та комунікативні навички;2. Грамотна усна й письмова мова;3. Володіння ПК (Google Workspace, Excel, MS Office);4. Знання іноземних мов буде перевагою.Ми пропонуємо:1. Фіксовану ставку в розмірі (виплати двічі на місяць) + квартальну премію;2. Курси підвищення кваліфікації та відрядження за рахунок компанії;3. Командну атмосферу та позитивне робоче середовище;4. Перспективу кар'єрного зростання та професійного розвитку;5. Фіксований графік роботи по буднях (з понеділка по п'ятницю), активні години: з 9:00 до 19:00 (включаючи 1 годину обіду). Державні свята - скорочений день або вихідний. Раз на пів року - 1 тиждень відпустки, а на Новий рік - оплачувана відпустка з 1 по 8 січня.6. Усі необхідні гаджети для роботи та зручна транспортна розв'язка: 8 хвилин від м. Лук'янівка / м. Контрактова. В будівлі є укриття та паркінг.Надсилайте своє резюме або пишіть у Telegram:ВідгукнутисяБудівництво, архітектура, дизайн інтер'єру, 50-250 співробітників

work.ua