Андерайтер

Страхова компанія «ГРАВЕ Україна»

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 14 д. назад
Опис вакансіїПрАТ "Страхова компанія "ГРАВЕ Україна"- частина австрійського фінансового концерну GRAWE - в пошуку фахівця відділу андеррайтингу.Наші очікування від кандидата:
  • Повна вища освіта (магістр, спеціаліст), стаж роботи за фахом – не менше 2-х років.
  • Добре орієнтуватися та дотримуватись: Закону України «Про страхування», Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» та інші нормативні документи, які стосуються страхування в Україні;
  • Проводити оцінювання страхових ризиків за кількісними та якісними показниками (прийняття на страхування чи відмова у прийнятті на страхування конкретних ризиків згідно наданих повноважень),
  • Мати досвід в оцінюванні ризиків з автотранспортного страхування; проведенні котирування;
  • Бути досвідченим користувачем MS Office. Робота зі зведеними таблицями
Працівник відповідає за управління бізнес-процесами: індивідуальний та стандартний андерайтинг, методологія, перестрахування за наступними видами страхування:Страхування наземного транспортуСтрахування цивільної відповідальності власників транспортних засобівОсобисте страхування від нещасних випадків на транспортіОсновні обов’язки співробітника на посаді фахівця відділу андерайтингу:
  • Котирування вхідних ризиків (роздрібний продаж)
  • Консультування продавців по продуктах motor
  • Оцінка необхідності і можливості перестрахування - котирування вихідного перестрахування
  • Супровід випуску договору. Надання довіреностей, випуск ковер-нотів, дебет-нотів перестрахування, контроль.
  • Обробка договорів на запит клієнта. Розірвання з поверненням коштів/зарахуванням в новий договір; випуск дублікату; випуск додатку до договору
  • Обробка договорів в системі Компанії
  • Вирішення технічних питань з алгоритмами роботи продукт-система. Забезпечення процесу від консультування клієнта до обліку договору в системі компанії
  • Контроль договорів, що вносяться в систему. Перевірка відповідності програмам, тарифам, виданим погодженням
  • Робота з підрозділами компанії по наданню необхідної їм інформації
  • Забезпечення оперативної звітності перед Товариством за формою та у порядку, встановленому Товариством
  • Дотримання законодавства та внутрішніх нормативних документів Товариства
Умови роботи:
  • офіційне працевлаштування;
  • фіксований графік роботи 9-18 ПН-ПТ;
  • сучасне робоче місце в офісі європейського зразка в 3-х хвилинах від м. Олімпійська;
  • соціальний пакет відповідно до законодавства;
  • робота в стабільній міжнародній компанії;
  • можливість професійного розвитку (тренінги, семінари, обмін досвідом в т.ч. в міжнародній групі компаній-філій).
Прохання висилати розгорнуте резюме з побажанням по заробітній платі та із зазначенням рівня володіння іноземною мовою.

Jobs.ua