Головний бухгалтер

VIcosmetics

  • Черновцы
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Опис вакансії«Vicosmetics» - це мережа сучасних і креативних beauty-простірів у 10 регіонах України. А ще - це команда яскравих і цілеспрямованих особистостей та ідеальне місце для розвитку і досягнення успіху.І все це з ароматом найсмачнішої кави).Ми знаємо завдяки кому маємо змогу працювати та розвиватися, тому частину доходу регулярно донатимо нашим воїнам.Зараз ми в пошуку професійного бухгалтера, який вміло поєднає бухгалтерський облік із веденням кадрової документації.Почнемо з того, що отримаєш ТИ:
  • Стабільність та постійний професійний розвиток. У тебе завжди будуть цікаві задачi та ресурси на їх виконання;
  • Ти будеш працювати в комфортному сучасному офісі в оточенні професійної та креативної команди;
  • В компанії дуже сильна корпоративна культура, націлена на результат і розвиток, люди високо мотивовані та звикли до постійних покращень і змін.
  • Ми запровадили внутрішню програму психологічної підтримки щоб твоя менталка також відчувала турботу про неї
Для нас дуже важливо, щоб кандидат:
  • Мав досвід роботи бухгалтером від 5 років;
  • Знав та постійно відслідковував зміни у податковому, трудовому та бухгалтерському законодавстві;
  • Мав практичний досвід ведення ФОП та ТОВ;
  • Був впевненим користувачем 1С Бухгалтерія; M.E.Doc; ВЧАСНО; Гугл-форми
Основний функціонал:
  • Організація обліку: створює та впроваджує систему обліку, яка відповідає законодавству та потребам компанії, контролює правильність відображення всіх фінансових операцій.
  • Контроль первинної документації - відповідає за перевірку, обробку та зберігання всіх первинних документів (рахунків, накладних, актів, банківських виписок).
  • Ведення бух. обліку по ФОП.
  • Повноцінний облік кадрів на підприємстві. Документація.
  • Нарахування заробітної плати (+відпускні, лікарняні) та податків.
  • Фінансова і податкова звітність - складання та подання податкових декларацій до відповідних органів (ДПС, Пенсійний фонд тощо).
  • Взаємодія з зовнішніми контролюючими органами та іншими державними установами.
  • Консультування -надає консультації керівництву та іншим відділам з питань фінансової діяльності та оподаткування, касової дисципліни .
  • Автоматизація обліку - впровадження та підтримка програмного забезпечення для бухгалтерського обліку, касової дисципліни (за необхідності).
  • Інструктаж персоналу.
Графік работи:
  • пн.-пт., 9.00−18.00 (офіс)
Адреса: вул. Скальда, 15Від нас не йдуть «За власним бажанням», тому тобі точно у нас сподобається)Чекаємо на твоє резюме і до зустрічі на співбесідіВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 50-250 співробітників

work.ua