
Оператор call-центру
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Забезпечення безперервної, повної і достовірної комунікації підрозділів підприємства з існуючими клієнтами, проведення контролю за отриманням достовірної інформації іншими підрозділами.
- Відповідь на дзвінки і приймання інформації від клієнтів підприємства.
- Формування замовлення на виробництво (прогноз, остаточне) відповідно до виробника.
- Ведення бази даних існуючих клієнтів підприємства у відповідності до інструкції по веденню бази даних клієнтів.
- Знання: Word, Excel, 0utlook
- Відповідальність
- Самоорганізованість
- Вміння працювати в команді
- Націленість на результат
- Досвід на аналогічній посаді буде перевагою
- Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП
- Вчасна та достойна заробітна плата
- Медичне страхування
- Навчання та розвиток
- Кар'єрні можливості всередині компанії
- Знижка на нашу продукцію
- П'ятиденний робочий тиждень 10.00−19.00
work.ua