Менеджер ЗЕД\Керівник департаменту

Орос О.І., ФОП

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
Українська торгова компанія, як займається постачанням будівельного обладнання і комплектуючих запрошує до співпраці Менеджера ЗЕД\Керівника департаменту.Ми працюємо на будівельному ринку України понад 20 років, нас знають як надійного постачальника.Стабільна робота в минулому дозволяє нам з впевненістю планувати стратегічний організаційний розвиток і масштабування після невеликих змін і адаптації до реалій поточного часу.У зв'язку з цим ми відкриваємо вакансію менеджера- керівника напрямку ЗЕД, який стане надійним партнером для керівництва в управлінні напрямком закупок і складу.Ваша ціль на цій позиції - організувати злагоджену роботу для забезпечення необхідного рівня поставок і відвантажень, підтримуючи високий рівень обслуговування клієнтів.Вашим завданням буде:? Аналіз залишків імпортних та українських товарів, їх замовлення і доставка на склад? Співпраця з відділом продажів, аналітика та планування розширення асортименту в залежності від попиту, сезонності та стратегії компанії.
Пошук і перемовини з новими іноземними постачальниками? Оптимізація витрат на логістику імпортних товарів, співпраця з транспортними компаніями? Контроль роботи складу: оперативні і якісні відвантаження товарів клієнтам, забезпечення організованої роботи складу? Покращення стосунків з існуючими постачальниками (Європа, Китай) та пошукальтернативних постачальників за потребиЩо ми очікуємо від Вас:? Успішний досвід роботи від 3-х років на аналогічній посаді, бажаний досвід управління командою? Рівень володіння англійською - B2 і вище? Навички аналізу масивів даних? Розуміння принципів роботи складу? Досвід роботи з іноземними постачальниками, проведення переговорів, побудови довгострокових відносин? Аналіз бізнес-процесів пов'язаних з взаємодією співробітників і пропозиції по їх оптимізаціїЩо ми пропонуємо:? Професійний розвиток і кар'єрний ріст, самореалізація, можливість впливати на розвиток в компанії? Сучасний офіс в Києві - р-н ст.м. Нивки, графік з 9.00 до 18.00, пн-пт. Можливий перехід на гібридний формат після випробувального терміну? Пряме підпорядкування директору-власнику компанії, наставництво? Цікаві завдання та сучасні інструменти: CRM, IT-програми для навчання співробітників, програма ABC-XYZ аналізу товарних залишків? У компанії є окремий спеціаліст по навчанню, та накопичена база знань? Підтримку ініціатив, можливість розвитку і вдосконалення управлінських навичок? Дружній колектив, команду з культурою взаємної поваги та довіри, де ми чуємо один одного та діємо спільно? Сума фінансової мотивації залежить від попереднього досвіду і навичок, обговорюється на співбесіді

Rabota