
Бухгалтер з обліку основних засобів
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Повна вища освіта (економіка, бухгалтерський облік);
- досвід роботи в бухгалтерії від 2-х років;
- знання банківських програм (В2, МеDoc, Вчасно);
- знання MS Office, зокрема високий рівень володіння Excel;
- знання нормативної бази
- аналітичний склад розуму;
- уважність до деталей;
- висока відповідальність та здатність працювати з великими обсягами інформації.
- Введення бухгалтерського обліку основних засобів і нематеріальних активів;
- нарахування і проведення амортизації основних засобів і нематеріальних активів;
- організація і проведення з іншими підрозділами банку інвентаризації основних засобів, інших нематеріальних активів та товарно-матеріальних цінностей;
- подання звітності в ДФС, статистику, інші позабюджетні фонди.
- Робота в одному із найбільш надійних банків України;
- лише офіційне працевлаштування;
- конкурентна заробітна плата та гнучка система преміювання;
- 25 днів щорічної відпустки та оплачувані лікарняні;
- внутрішні мотиваційні програми та заходи;
- можливість підвищувати професійну кваліфікацію;
- робота у динамічній командній атмосфері;
- цікаві робочі завдання та можливості кар'єрного розвитку.
work.ua