Бізнес-асистент, помічник керівника

Easy Decision Recruitment Agency

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 15 д. назад
Опис вакансіїНаша компанія - провідний виробник металевих деталей. Ми створюємо якісну продукцію для різних галузей, поєднуючи сучасні технології з досвідом наших фахівців. Але успіх компанії - це не лише виробництво, а й чітка організація процесів.Саме тому ми шукаємо бізнес-асистента, який допоможе керівнику тримати під контролем як робочі, так і особисті завдання. Це можливість зануритись у світ бізнесу зсередини, працювати на перетині управління, комунікацій та організації.Ви любите, коли все чітко сплановано, завдання виконані вчасно, а будь-яка справа вирішується швидко та з результатом? Тоді ця роль може стати вашим ідеальним кар'єрним кроком.Які переваги нашої вакансії?
  • Ви отримаєте шанс працювати поруч з топ-менеджментом, занурюючись у реальні бізнес-процеси
  • Ваші завдання будуть різноманітними: від стратегічних нарад до організації подорожей та вирішення питань у США
  • Кар'єрні перспективи - від бізнес-асистента до операційного менеджера та операційного директора в найближчому майбутньому
  • Пропонуємо роботу, яка ніколи не буде «монотонною» - з нами ви точно не занудьгуєте.
Що ми пропонуємо?
  • Зарплату від $800 + перспективи росту (готові узгоджувати індивідуально)
  • Графік Пн-Пт з 9:00 до 18:00, з можливістю бути на зв'язку в інші години в разі появи термінових задач
  • Формат - віддалений, але важливо знаходитись в Києві для вирішення деяких з задач
  • Офіційне працевлаштування, оплачувану відпустку та лікарняні
  • Динамічну команду, яка цінує результативність та ініціативність
Які основні задачі?
  • Ведення календаря керівника та організація онлайн/офлайн-зустрічей
  • Проведення щоденних планерок з командою
  • Протоколювання нарад, передача результатів і задач команді
  • Координація співробітників компанії та бізнес-процесів
  • Забезпечення travel-підтримки (бронювання трансферу, житла тощо)
  • Вирішення особистих задач керівника у США (пошук лікарів чи інших фахівців, оформлення документів, їх переклад тощо)
Як ми бачимо ідеального кандидата?
  • Досвід роботи асистентом/помічником керівника від 6 місяців
  • Англійська - Upper Intermediate (B2+) і вище
  • Впевнене користування Google Docs, MS Office, календарями, таск-менеджерами, AI-інструментами
  • Відповідальність, уважність до деталей, організованість і вміння працювати з кількома задачами одночасно
Якщо вам цікаво працювати в компанії, яка створює якісний продукт і постійно розвивається - ця позиція може стати вашим наступним кроком у кар'єрі.Надсилайте резюме в Telegram з поміткою «Бізнес-асистент». Чекаємо на ваш відгук!ВідгукнутисяПошук персоналу, HR, менше 10 співробітників

work.ua