Менеджер/ка підтримки ветеранів та їхніх близьких

Ветеран Хаб

  • Винница
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 6 д. назад
Вже понад шість років Veteran Hub працює, аби підтримувати воїнів та їхніх близьких. Зараз ми удосконалюємо наші безоплатні послуги у всій мережі та шукаємо менеджера/ку підтримки ветеранів/ок та їхніх близьких.Нам потрібна людина, що працюватиме офлайн у просторі в Вінниці. Людина на цій посаді буде основним зв'язковим елементом між клієнтами/ками та всіма надавачами послуг мережі. Вона або він координуватиме клієнтів всередині організації, надаватиме підтримку, скеровуватиме до інших консультантів та супроводжуватиме на шляху покращення їх добробуту.Менеджер/ка підтримки ветеранів - це людина, яка:
  • емпатична, гнучка та адаптивна до змін у потребах клієнтів та можливих варіантах рішень;
  • вміє працювати в команді;
  • має гарні організаторські здібності;
  • володіє відмінними комунікативними вміннями та навичками активного слухання;
  • має аналітичні навички, вміє структурувати інформацію, розв'язувати проблемні питання та уважна до деталей;
  • має високий рівень відповідальності, самоорганізації і тайм-менеджменту.
Що потрібно робити:
  • проводити комплексно ідентифікацію, аналіз та пріоритезацію потреб клієнта, відповідно до інструкції та затвердженого підходу;
  • розробляти план задоволення потреб клієнтів, наповнювати його разом та супроводжувати в процесі реалізації;
  • аналізувати можливості та послуги всередині організації, організацій-партнерів чи інших зовнішніх провайдерів та ознайомлювати з ними клієнтів;
  • консультувати щодо послуг організації (пошуку роботи, освітніх можливостей, грантових можливостей, хобі та волонтерських ініціатив, використовуючи Базу знань організації);
  • координувати надавачів послуг всередині мережі;
  • здійснювати персональний супровід клієнтів в процесі реалізації напрацьованого плану задоволення потреб клієнта;
  • адмініструвати процес перескерування клієнта за послугами психічного здоров'я та супроводжувати їх в процесі отримання;
  • проводити регулярний моніторинг надання послуг клієнтів та здійснювати оцінку.
Кваліфікаційні вимоги:
  • досвід роботи проєктним/ю менеджером/кою, менеджером/кою по роботі з персоналом, менеджером/кою з навчання і розвитку, соціальним працівником, кейс-менеджером з цільовою аудиторією буде перевагою;
  • цінним буде досвід участі у волонтерських, соціальних ініціативах;
  • знання англійської мови на рівні не нижче B1
Ми пропонуємо:
  • причетність до важливої роботи задля добробуту ветеранів та їхніх близьких;
  • офіційне працевлаштування з першого робочого дня, дотримання всіх норм КЗпП;
  • підтримку високопрофесійного менеджменту організації, що дотримується демократичного підходу в управлінні;
  • графік роботи: понеділок-п'ятниця, з 11.00 до 19.00;
  • зручне розташування pet-friendly офісу за адресою вул.Славетна 29
Етапи, які ми пройдемо, перш ніж стати однією командою:
  • спілкування з HR та керівницею напрямку послуг;
  • тестове завдання;
  • підсумкове інтерв'ю.
Обов'язково: відсутність зв'язків з росією з 2014 року.Ми будемо щиро раді ветеранам, ветеранкам та їхнім близьким у команді Veteran Hub!Ветеран Хаб має змогу дбати про добробут ветеранів і ветеранок завдяки роботі Сил безпеки та оборони. Ми подаємо відомості до ТЦК і принципово не бронюємо співробітників.Надсилайте резюме і мотиваційні листи на адресу: o.lomiia@veteranhub.com.uaТема листа: Менеджер/ка підтримки / Ваше прізвище та ім'я

Rabota