Менеджер з продажу сільськогосподарської техніки

Європейська Аграрна Компанія

  • Николаев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 16 д. назад
Європейська аграрна компанія - твоя можливість зростати разом із лідерами!Ми - команда професіоналів, яка працює з найкращими світовими виробниками сільськогосподарської техніки.Наша мета - надавати українським аграріям доступ до високотехнологічних рішень, які закривають всі потреби - від обробки ґрунту до збирання врожаю.Запрошуємо на роботуМенеджера з продажу сільськогосподарської техніки у м. МиколаївМи пропонуємо:
  • стабільно високу заробітну плату (оклад + % від продажів)
  • прозору систему мотивації
  • безкоштовне бронювання співробітників при необхідності
  • офіційне працевлаштування та соціальний пакет
  • службовий автомобіль, мобільний зв'язок
  • діючі програми навчання, професійний та особистісний розвиток
  • швидкий старт роботи!
Основні вимоги:
  • профільна вища або середньо-технічна освіта за спеціальностями: механізація сільського господарства/агрономія/ машинобудування/обслуговування машин (буде суттєвою перевагою)
  • успішний досвід роботи в продажах сільськогосподарської техніки (буде перевагою)
  • знання конструкції сільськогосподарської техніки (буде перевагою)
  • загальне розуміння застосування сільгоспмашин (буде перевагою)
  • знання і успішне застосування технік продажів
  • досвід успішних переговорів досвід укладання договорів, супровід та контроль виконання угод в повному обсязі
  • впевнене володіння комп'ютерними програми Microsoft: Excel, Word. Досвід роботи з електронною поштою. Робота в 1С (буде перевагою)
  • водійське посвідчення категорії «В», та водійський стаж від 2-х років
  • результативність та цілеспрямованість, бажання заробляти багато
Обов'язки:
  • продаж техніки сільськогосподарської техніки
  • комунікація з клієнтами по телефону та особисті візити
  • розширення клієнтської бази
  • вивчення потреб клієнтів
  • ведення переговорів з клієнтами
  • підготовка та укладання договорів, супроводження угоди до повного виконання умов сторонами
  • управління відносинами з клієнтами, формування позитивного іміджу компанії і продуктів на ринку
  • збір та аналіз інформації, що стосується кон'юнктури і активності на ринку
  • адміністрування діяльності (внутрішня звітність)
Успіх починається з відправки резюме на вакансію!Чекаємо саме на Ваше резюме!З повагою, команда HR-ТехноторгМи у соціальних мережах:FacebookInstagramYouTube

Rabota