Офіс-менеджер (П.Борщагівка)

Manzaro Ukraine, LLC

  • Запытов, Львовская Область Зборов, Тернопольская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 9 д. назад
Привіт! Ми - успішна міжнародна компанія, яка вже майже 20 років створює WOW-ефект для клієнтів по всьому світу. Наш продукт і сервіс говорять за нас голосніше за будь-які слова! Зараз ми активно розвиваємося, і в нашій дружній команді відкрита вакансія офіс-менеджера.Якщо ти любиш порядок, знаєш, як організувати ефективну роботу офісу, і отримуєш задоволення від допомоги людям - ця робота точно для тебе!Кого ми шукаємо?
  • Відповідального та організованого професіонала;
  • З досвідом роботи на аналогічній посаді (буде перевагою);
  • Зі знанням англійської (B1/B2 і вище);
  • Впевненого користувача ПК (MS Office, Excel, Trello);
  • Людину з чудовими комунікативними навичками, дисципліновану і активну.
Що входитиме в твої обов'язки?Адміністративна підтримка офісу:
  • Контроль чистоти, порядку та справності техніки в офісі;
  • Замовлення обідів, канцелярії, води, кави, чаю та інших офісних матеріалів;
  • Організація та підтримка безперебійної роботи офісу (взаємодія з підрядниками та постачальниками);
  • Контроль роботи допоміжного персоналу (прибиральниці, садівника, кур'єра, водія тощо);
  • Організація комфортного прийому відвідувачів, гостей та клієнтів компанії.
Документообіг та комунікація:
  • Обробка вхідної та вихідної кореспонденції, телефонних дзвінків, e-mail;
  • Внесення даних у CRM-систему, ведення бази контактів, облік вхідних запитів;
  • Контроль отримання та відправлення посилок і документів;
  • Переклад ділових документів (за необхідності);
  • Підготовка звітності для керівництва.
Організація робочого процесу:
  • Підготовка робочих місць для нових співробітників (офісна техніка, канцелярія тощо);
  • Контроль наявності асортименту продукції в meeting room;
  • Організація та координація внутрішніх зустрічей, зборів, тренінгів та корпоративних заходів;
  • Бронювання приміщень для заходів, контроль їх підготовки;
  • Підготовка подарунків і брендованих матеріалів для співробітників.
Робота з відрядженнями та візовою підтримкою:
  • Оформлення та своєчасне отримання віз для співробітників;
  • Підготовка запрошень для іноземних гостей компанії;
  • Організація відряджень: бронювання квитків, готелів, організація трансферу;
  • Інформаційна підтримка співробітників у відрядженнях (логістика, документи, програми зустрічей);
  • Контроль отримання посилок і документів для міжнародних відправлень.
Контроль та оновлення інформації:
  • Внесення та оновлення інформації на Alibaba, сайті компанії, бізнес-майданчиках;
  • Контроль терміну придатності продукції компанії;
  • Підтримка актуальності бази клієнтів, постачальників, замовлень у CRM;
  • Оновлення таблиць з ключовими даними (замовлення, ціни, фрахти, постачальники).
Що ми пропонуємо?
  • Стабільну оплату (ставка) + компенсацію проїзду;
  • Зручний графік: з 8:00 до 17:00 або з 09:00 до 18:00 (на вибір);
  • Комфортний офіс із власною територією на Петропавлівській Борщагівці (зручна доступність від м. "Академмістечко");
  • Атмосферу турботи: кава, чай, фрукти та смаколики завжди під рукою;
  • Комплексні обіди за рахунок компанії;
  • Навчання та розвиток: ми інвестуємо в кожного співробітника;
  • Корпоративні заходи, тімбілдінги та підтримку дружнього колективу.
?Якщо ви шукаєте можливість розвиватися в міжнародному бізнесі та хочете стати частиною сильної команди - надсилайте резюме!
Чекаємо на тебе ;)

Rabota