Офіс-менеджер (П.Борщагівка)
Manzaro Ukraine, LLC
- Запытов, Львовская Область Зборов, Тернопольская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Відповідального та організованого професіонала;
- З досвідом роботи на аналогічній посаді (буде перевагою);
- Зі знанням англійської (B1/B2 і вище);
- Впевненого користувача ПК (MS Office, Excel, Trello);
- Людину з чудовими комунікативними навичками, дисципліновану і активну.
- Контроль чистоти, порядку та справності техніки в офісі;
- Замовлення обідів, канцелярії, води, кави, чаю та інших офісних матеріалів;
- Організація та підтримка безперебійної роботи офісу (взаємодія з підрядниками та постачальниками);
- Контроль роботи допоміжного персоналу (прибиральниці, садівника, кур'єра, водія тощо);
- Організація комфортного прийому відвідувачів, гостей та клієнтів компанії.
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції, телефонних дзвінків, e-mail;
- Внесення даних у CRM-систему, ведення бази контактів, облік вхідних запитів;
- Контроль отримання та відправлення посилок і документів;
- Переклад ділових документів (за необхідності);
- Підготовка звітності для керівництва.
- Підготовка робочих місць для нових співробітників (офісна техніка, канцелярія тощо);
- Контроль наявності асортименту продукції в meeting room;
- Організація та координація внутрішніх зустрічей, зборів, тренінгів та корпоративних заходів;
- Бронювання приміщень для заходів, контроль їх підготовки;
- Підготовка подарунків і брендованих матеріалів для співробітників.
- Оформлення та своєчасне отримання віз для співробітників;
- Підготовка запрошень для іноземних гостей компанії;
- Організація відряджень: бронювання квитків, готелів, організація трансферу;
- Інформаційна підтримка співробітників у відрядженнях (логістика, документи, програми зустрічей);
- Контроль отримання посилок і документів для міжнародних відправлень.
- Внесення та оновлення інформації на Alibaba, сайті компанії, бізнес-майданчиках;
- Контроль терміну придатності продукції компанії;
- Підтримка актуальності бази клієнтів, постачальників, замовлень у CRM;
- Оновлення таблиць з ключовими даними (замовлення, ціни, фрахти, постачальники).
- Стабільну оплату (ставка) + компенсацію проїзду;
- Зручний графік: з 8:00 до 17:00 або з 09:00 до 18:00 (на вибір);
- Комфортний офіс із власною територією на Петропавлівській Борщагівці (зручна доступність від м. "Академмістечко");
- Атмосферу турботи: кава, чай, фрукти та смаколики завжди під рукою;
- Комплексні обіди за рахунок компанії;
- Навчання та розвиток: ми інвестуємо в кожного співробітника;
- Корпоративні заходи, тімбілдінги та підтримку дружнього колективу.
Чекаємо на тебе ;)
Rabota