Logistic manager

Redi

  • Киев Украинка, Киевская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 д. назад
Опис вакансіїПривіт!REDI - це міжнародна продуктова компанія з експертизою в інтернет-маркетингу, яка спеціалізується на залученні трафіку та клієнтів до свого продукту.Ми працюємо 13 років. За цей час ми накопичили неабиякий досвід у сфері маркетингу, масштабувалися на країни Європи, Азії, Латинської Америки та зібрали понад 200 співробітників по всьому світу. Ми усвідомили, що готові до змін, тому створили бренд для комунікації з талантами, аби разом розвивати український бізнес по всьому світу. Наша місія як компанії - зібрати топових фахівців у сфері діджитал-маркетингу та забезпечити їх інструментами для професійного зростання.Проєкт розширюється, а ми - шукаємо нові таланти. Наразі ми шукаємо активного та талановитого Logistics Manager, який відповідатиме за відправку заказів у ввірених країнах та інвентаризацію в них.Ознайомтеся із задачами і нашими бенефітами нижче. Можливо, саме ви незабаром зробите наш проєкт сильніше.Ваші задачі:
  • забезпечувати безперебійне доставлення замовлень та роботу чинних підрядників;
  • вчасно реагувати та ефективно приймати рішення при виникненні форс-мажорних обставин;
  • проводити регулярну інвентаризацію товарів та вести звітність за її результатами;
  • контролювати дотримання умов співпраці з контрагентами.
Від вас ми очікуємо:
  • знання англійської - Intermediate та вище;
  • відмінні комунікативні навички;
  • високий рівень відповідальності - відповідати за ведення регіону як за свій бізнес;
  • бажання вчитись і швидко включатись в роботу;
  • готовність заглиблюватися у процеси та працювати швидко;
  • вміння приймати чіткі швидкі рішення та ініціювати власні пропозиції.
Буде плюсом:
  • досвід роботи у логістиці;
  • досвід роботи в CPA.
Натомість пропонуємо від себе:
  • перспективи у професійному розвитку та у зростанні ЗП;
  • самостійність та свобода у прийнятті рішень, впровадженні ідей і моделей роботи;
  • не просто колег, а людей, яким ніколи не байдуже - ми постійно генеруємо нові ідеї, ділимося досвідом і підтримуємо одне одного;
  • відсутність жорстких рамок - наш фокус на результат;
  • фулл-тайм з гнучким графіком: можете починати з 9:00 до 11:00, а завершувати з 18:00 до 20:00 - як вам зручно;
  • формат - наразі віддалено, але маємо сучасний офіс для роботи в Києві (за бажанням), який оснащено великим офісним генератором і оптоволоконним інтернетом, що працює навіть при відключенні світла;
  • англійську мову - завжди актуальний скілл на ринку праці, тому ми проводимо корпоративні заняття для співробітників;
  • оплачувані відпустки, лікарняні та додаткову матеріальну мотивацію з нагоди сімейних свят і важливих для вас подій;
  • вихідний на день народження;
  • компенсацію зовнішнього навчання;
  • майстер-класи, тімбілдінги та вечірки - відпочиваємо ми так само завзято, як і працюємо.
Наш рекрутмент-процес відбувається так: пишемо вам зустрічного листа з уточненнями ➡ запрошуємо на інтервʼю з рекрутером ➡ проводимо зустріч з менеджером ➡ збираємо рекомендації ➡ надсилаємо Job OfferМи обовʼязково розглянемо ваше CV і, якщо воно буде релевантним, звʼяжемося з вами протягом 5 робочих днів.ВідгукнутисяМаркетинг, реклама, PR, 50-250 співробітників

work.ua