Фахівець з залучення спільнот та відкритості (СЕА)

  • Хмельницкий
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
Опис вакансіїВимоги:
  • Вища освіта у галузі соціальних наук, комунікацій, міжнародних відносин або іншій відповідній галузі.
  • Досвід роботи з громадами або у сфері комунікацій.
  • Знання методів залучення спільнот та збору зворотного зв'язку.
  • Відмінні комунікативні навички, як усні, так і письмові.
  • Здатність працювати у команді та самостійно.
  • Навички спілкування, фасилітації та слухання.
  • Володіння комп'ютерними програмами (MS Office, соціальні мережі тощо).
  • Вільне володіння українською мовою, знання англійської мови є перевагою.
Умови роботи:
  • Комфортні умови праці.
  • Цікава, різноманітна та багатозадачна робота.
  • Участь у тренінгах та семінарах.
  • Унікальний досвід роботи в громадській організації.
  • Місце роботи: м. Хмельницький.
Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав. Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю. Ми не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку. Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.Обов'язки:Інформування громади
  • Розробка та впровадження стратегій комунікації для забезпечення доступу до актуальної та зрозумілої інформації про діяльність організації.
  • Гарантування, щоб громади отримували чітку інформацію про критерії доступу до послуг і можливості участі у проєктах.
  • Використання різних каналів комунікації для охоплення широкої аудиторії (соціальні мережі, месенджери, зустрічі, круглі столи, інформаційні бюлетені тощо).
Залучення спільнот
  • Організація та проведення консультацій та зустрічей зі спільнотою.
  • Створення можливостей для участі спільнот у плануванні та реалізації проектів.
  • Врахування думок та пропозицій спільнот при прийнятті рішень. Зворотний зв'язок
  • Розробка та впровадження механізмів збору зворотного зв'язку від громади в організаціях УЧХ свого регіону.
  • Аналіз отриманих відгуків та пропозицій.
  • Популяризація національних каналів зворотного зв'язку.
  • Внесення корективів у діяльність організації на основі зворотного зв'язку.
  • Внесення паперових форм зворотного зв'язку в базу даних CRM.
Моніторинг та вдосконалення систем зворотного зв'язку
  • Регулярний аналіз ефективності каналів та механізмів зворотного зв'язку.
  • Контроль за вчасністю реагування на запити і скарги від громад і звітність щодо виконаних заходів. Прозорість та відповідальність
  • Забезпечення прозорості у процесах та діяльності організації.
  • Підзвітність перед громадою за прийняті рішення та вжиті заходи.
  • Підготовка звітів про результати роботи та досягнення у сфері СЕА.
Навчання та підтримка
  • Організація та проведення тренінгів, інформаційних сесій та семінарів для працівників та волонтерів з питань СЕА.
  • Надання консультацій та підтримки колегам щодо інтеграції принципів прозорості, підходів СЕА у їхню повсякденну діяльність.
Співпраця з іншими підрозділами
  • Співпраця з іншими підрозділами організації для забезпечення інтегрованого підходу до роботи з громадою.
  • Координація дій з іншими організаціями та партнерами.
ВідгукнутисяНеприбуткові, благодійні та громадські організації, 50-250 співробітників

work.ua