Адміністратор, адміністраторка доставки (м.Олімпійська)

Япіко

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Ми - мережа ресторанів і доставки «Япіко». Ми віримо у те, що досягти справжнього успіху можна лише у справі, яку ти любиш. Тож, щоб разом досягати великих результатів, шукаємо у нашу команду талановитого, пристрасного і захопленого своєю роботою АДМІНІСТРАТОРА, АДМІНІСТРАТОРКУ ДОСТАВКИ З ДОСВІДОМ.Чому робота у нас тобі буде до смаку?
  • Ти займатимешся улюбленою справою серед тих, хто по-справжньому любить свою роботу і горить своїм ділом.
  • Ти створюватимеш класний сервіс - робитимеш щасливими клієнтів і будеш пишатися своєю роботою.
  • Ти приєднаєшся до крутої команди професіоналів, які готові ділитися своїм досвідом і знаннями.
  • Ти зростатимеш професійно і кар'єрно, адже компанія росте і дає можливості рости разом з нею. Більшість наших топ і мідл менеджерів виросли всередині компанії.
Ідеально, якщо ти:
  • Є досвід організації всіх процесів на підрозділі;
  • Знаєш основи психології з управління та мотивації персоналу;
  • Досвідчений користувач ПК;
  • Маєш відмінні комунікативні та організаторські навички.
Що ми тобі пропонуємо:
  • Стабільну виплату конкурентної заробітної платні, яку ми, до речі, систематично переглядаємо один раз на рік;
  • Оплачуване стажування за ставкою адміністратора;
  • Графік роботи: 2/2, з 09.00 до 23.00;
  • Оплачувану відпустку;
  • Потужну команду професіоналів;
  • Досвідченого керівника, який буде дослухатися твоєї точки зору;
  • Повну самостійність в прийнятті рішень в рамках твоєї зони відповідальності;
  • Звісно ж усі необхідні ресурси для виконання твоїх обов'язків.
Наші додаткові «смаколики»:
  • в перший ознайомчий день - даруємо промокод на 500 грн, щоб ти зміг пізнати нас краще;
  • безкоштовний комплексний обід;
  • fish-набори;
  • безкоштовна вечірня розвозка;
  • корпоративні знижки на ресторани та доставку;
  • знижку 10% в медичних центрах «ОН Клінік»;
  • кешбек 5% від Comfy;
  • корпоративна знижка на послуги психолога для співробітників та їх родини;
  • подарунки на свята та особисті події.
Розглянемо працевлаштування іноземців з посвідкою на постійне проживання!Твої функціональні обов'язки:
  • Організація і координація роботи персоналу ;
  • Складання робочих графіків, облік кілометражу і амортизації;
  • Контроль термінів доставки;
  • Взаємодія з командою для підвищення ефективності роботи: проведення 5-ти хвилинок, проведення зборів, мотивація до кращих результатів, підтримка на всіх етапах.
  • Робота з касою.
Відправляй резюме, пиши в , або залишай свої контакти через , а ми тобі зателефонуємо!Якщо ти шукаєш роботу з найкращими умовами, то ця РОБОТА БУДЕ ТОБІ ДО СМАКУ!

Rabota