Фахівець з внутрішніх комунікацій та адміністративної підтримки персоналу
Ridni, благодійний фонд
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- вища освіта (управління персоналом, маркетинг чи суміжні напрями);
- досвід роботи на позиції офіс-менеджера, HR-асистента чи адміністратора;
- практичний досвід у HR-процесах (рекрутинг, онбординг) буде перевагою;
- досвід роботи в NGO чи неприбутковому секторі буде перевагою;
- досвід організації заходів, тімбілдингів, корпоративних подій;
- впевнене володіння ПК (MS Office), базові знання Excel;
- відповідальність, комунікабельність, організованість, уважність до деталей;
- вміння працювати з кількома завданнями одночасно та дотримуватись дедлайнів.
- розвиток та підтримка внутрішніх комунікацій (новини, статті, пости для внутрішньої соцмережі);
- підготовка макетів інформаційних матеріалів, вітальних карток тощо;
- організація закупівлі подарунків та створення Welcome-box для нових співробітників;
- участь у проєктах з розвитку внутрішньої комунікації та HR-бренду;
- організація корпоративних заходів відповідно до календаря подій;
- підтримка програми амбасадорів, well-being активностей та ініціатив для кращого досвіду працівників.
- підготовка текстів вакансій та їх публікація;
- первинний скрінінг кандидатів та організація співбесід;
- супровід нових співробітників: Welcome Day, адаптаційні заходи, підготовка робочого місця
- ведення бюджету на утримання офісу, підготовка звітності;
- комунікація з підрядниками, ведення договірної роботи;
- документообіг, вхідна/вихідна кореспонденція;
- зустріч та супровід гостей Фонду й керівництва;
- забезпечення офісу всім необхідним для щоденної роботи (канцелярія, техніка, меблі, господарські та медичні товари).
- підготовка презентацій на запит керівництва;
- створення звітів та матеріалів для представлення результатів HR-активностей
- участь у проєктах управління персоналом;
- виконання інших завдань HR-менеджера за потреби
- Соціальна відповідальність: Можливість працювати в організації, яка робить цінний внесок в суспільство;
- Професійний розвиток: Регулярні тренінги та навчання для нашої команди;
- Соціальний пакет: комфортні умови роботи, переваги та політики лояльності для працівників;
- Корпоративна культура: цікаву роботу в команді однодумців, об'єднаних спільною метою.
work.ua